مرگ زمین های خاکی فوتبال در مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد…
مرگ زمین های خاکی فوتبال در مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد…

شهر اولین ها//از فاکتورهای شناسایی سطح فوتبال یک شهر وجود زمین‌های مناسب می ‌باشد. ترویج فوتبال محلات با ارایه امکانات به طور حتم تضمین دهنده آینده رو به رشد فوتبال استان است و همه مسوولان باید در راستای تحقق این خواسته ها اقدام کنند. فوتبال محلات می تواند مقدمه خوبی برای شناسایی استعدادهای فوتبال و […]

شهر اولین ها//از فاکتورهای شناسایی سطح فوتبال یک شهر وجود زمین‌های مناسب می ‌باشد. ترویج فوتبال محلات با ارایه امکانات به طور حتم تضمین دهنده آینده رو به رشد فوتبال استان است و همه مسوولان باید در راستای تحقق این خواسته ها اقدام کنند.

فوتبال محلات می تواند مقدمه خوبی برای شناسایی استعدادهای فوتبال و بکارگیری آن ها در تیم های باشگاهی باشد. تخریب زمین های خاکی فوتبال محلات شهرستان از جمله: زمین حسین قصاب، دبیرستان سینا، ریل وی، چهاربیشه (زمین خاکی میدان تعاونی) زمین کشاورز، زمین ارتش (جنب انبارخوراکی) و… از دیرباز آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد یکی از عوامل پسرفت فوتبال در مسجدسلیمان خصوصاً در محلات شهرستان و همچنین روی آوردن جوانان به مواد افیونی و… می باشد.

متاسفانه زمین های ورزشی یکی پس از دیگری تخریب می شوند و زمین های خاکی فوتبال یکی پس از دیگری تبدیل به گلخانه و خانه می شوند بدون آن که مسئولان وقت به فکر نیازهای جوانان این شهر باشند و هر سال بیشتر و بیشتر از تعداد زمین های خاکی فوتبال شهرستان کاسته می شود.

اگر سری به زمین های راه آهن در منطقه ریل وی و زمین دره گلگیری ها بزنید متوجه خواهید شد این زمین ها در حال تصرف هستند به همان روش معمول که اول باغچه می زنند، بعد دیوار کشی می شود و بعد هم… و متاسفانه کسی هم پیگیر این قضیه نیست! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز غلامعلی قاسمی رییس هیئت فوتبال مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این رابطه می گوید: واقعاً زمین های خاکی دبیرستان سینا، ریل وی، چهاربیشه، زمین کشاورز، زمین ارتش (جنب انبارخوراکی) که الآن خیلی دیدن دارد و جای بسی تعجب است که مسولین چگونه دست به تخریب، نخاله ریزی و … در این زمین شده اند. زمینی که در آن واحد محل تمرین بازیکنان تیم های دارایی، قدس، مقاومت، ابومسلم، البرز، وحدت بوده و جوانان و بازیکنان بزرگی را تحویل جامعه ورزشی داده است. زمین مال شنبه زمین بازار چشمه علی (محله حسین قصاب) یا همان زمین فوتبال مشعل، زمین مال جانکی (جای سالن جانبازان) زمین خاکی داخل استودیوم زمین خاکی کلگه (زمین بهداری) و زمین نفتک جای میدان تره بار و دبیرستان ۵ آذر به کجا رفتند؟

کسی الان هم در زمین فوتبال بالای محله پشت برج (چال کنار)می رود؟ چرا کسی به فکر ترمیم زمین های خاکی پرسپولیس، کشاورز، سرمسجد، زمین باشگاه سوار کاران زمین دره گل گیری ها، ارتش (انبار خوراکی) و مراد آباد و امید و یا اتحاد نمی باشند؟چرا حداقل با تجهیز حمام و دستشویی و رختکن به فکر آبادی آنان نمی باشند؟ با ترمیم و احیای زمین های خاکی در محلات می توان در سال های آتی جام فوتبال یا مینی فوتبال محلات یا همان لیگ محلات را برگزار نمود که در پیشبرد سلامتی جسم و روح نوجوانان و جوانان محلات می تواند اثر چشمگیری داشته باشد،…

رییس هیئت فوتبال مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: متاسفانه زمین فوتبال پشت کوه منطقه ریل وی که توسط اهالی محل دره گلگیری و باشگاه البرز تسطیح شده بود نیز یا متصرف یا واگذار شده است (لازم باشد ارگانی که متصرف کرده را اعلام خواهم کرد) که از مسئولین شهرستان تقاضا می کنم هر چه سریع تر به این قضیه ورود و جلو این تصرفات غیر قانونی را بگیرند.

به مسئولین محترم پیشنهاد می دهیم با احیای زمین های خاکی در محلات و برگزاری لیگ محلات باعث پیشرفت ورزش محلات و در نتیجه پیشرفت ورزش شهر و سلامتی قشر جوانان و نوجوانان گردند.

علی داد منجزی یکی دیگر از پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان نیز در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن اعتراض شدید به مسئولین گفت: تعجب می کنم از این که مسئولین را این قدر بی خیال این موضوع می بینم. شما نگاهی به زمین فوتبال ارتش بیاندازید نخاله های اطراف این زمین چه منظره ی زشتی را ایجاد کرده است؟! یعنی کسی در این شهر وجود ندارد تا به این مشکل رسیدگی کند. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در محله ی حسین قصاب بازار چشمه علی یک زمین فوتبال وجود داشت با قدمتی ۷۰ ساله که باعث جذب جوانان منطقه به سمت ورزش شد. دقیقاً یعد از تبدیل این مکان به گلخانه آمار اعتیاد در منطقه چند برابر گردید این نشان از تأثیر ورزش در رشد و شکل گرفتن جوانان مان دارد. منجزی از مسئولین درخواست نمود مسئولین با تشکیل یک کارگروه به احیاء زمین های خاکی بپردازند و همچنین سریعاً جلو تصرف و تخریب غیر قانونی این زمین ها توسط افراد سودجو را بگیرند./راستانیوز

1 2 3 4 5