مسئولین، وزنه برداریِ پرافتخار مسجدسلیمان را دریابند
مسئولین، وزنه برداریِ پرافتخار مسجدسلیمان را دریابند

عصر اولین ها// تیم وزنه برداری مسجدسلیمان از دیرباز یکی از قدرتمندترین تیم های کشور بود که در دهه های شصت و هفتاد با هدایت مرحوم محمد زمان مهمدی حضوری پرافتخار در ورزش کشور داشته است. پس از آن نیز اگر چه چند صباحی با حضور محمد کریمی توانست افتخارآفرینی های گذشته را تکرار کند […]

عصر اولین ها// تیم وزنه برداری مسجدسلیمان از دیرباز یکی از قدرتمندترین تیم های کشور بود که در دهه های شصت و هفتاد با هدایت مرحوم محمد زمان مهمدی حضوری پرافتخار در ورزش کشور داشته است. پس از آن نیز اگر چه چند صباحی با حضور محمد کریمی توانست افتخارآفرینی های گذشته را تکرار کند اما بی توجه مسئولین شهرستان و استان به وزنه برداری مسجدسلیمان طی سال های گذشته موجب شد تا این ورزش قهرمان پرور در شهر اولین ها به بوته فراموشی سپرده شود.

به گزارش عصر اولین ها،پس از آن که وزنه برداری مسجدسلیمان در دهه های پیشین توانست در عرصه های ملی و بین المللی افتخارآفرینی کند و قهرمانان متعددی را به ورزش کشور معرفی نماید طی دهه های 80 و 90 نیز محمد کریمی در مسیر پرافتخار گذشته موفقیت های دیگری را نیز به کارنامه وزنه برداری مسجدسلیمان اضافه نمود. با این حال طی سال های گذشته این ورزش قهرمان پرور آن گونه که می بایست از سوی مسئولین مورد حمایت قرار نگرفت و تصمیمات شتاب زده و غیرکارشناسی و انتصاب برخی افراد بعنوان متولی ورزش وزنه برداری در مسجدسلیمان موجب شد تا غبار فراموشی بگیرد. این روزها اما بستر مناسبی برای از فعالیت مجدد وزنه برداران در شهرستان فراهم شده و در صورت پیگیری مسئولین و حمایت بخش خصوصی و صنایع از وزنه برداری می توان بازگشت وزنه برداری مسجدسلیمان به روزهای پرافتخار گذشته شاهد باشیم.

محمد کریمی بابااحمدی پیشکسوت و مربی پرافتخار وزنه برداری مسجدسلیمان در این خصوص بیان داشت: وزنه برداری شهرستان طی چند سال گذشته مورد بی مهری های زیادی قرار گرفته و با توجه به امکانات زیرساختی فعلی انتظار می رود تا با حمایت مسئولین شهرستان و استان با جذب علاقمندان به وزنه برداری بتوانیم جوانان مستعد را به سطح اول کشور معرفی کنیم.

وی با بیان این که آمادگی هرگونه فعالیت و اقدامات جهت احیاء مجدد وزنه برداری در مسجدسلیمان را دارد افزود: موفقیت دوباره وزنه برداری و رشد و ارتقاء این ورزش در مسجدسلیمان مستلزم همت عالی مسئولین است و حمایت همه جانبه آنان می تواند زمینه ساز موفقیت های بیشتر ورزش شهرستان باشد.

کریمی همچنین ابراز امیدواری نمود: در صورت تحقق این امر بار دیگر شاهد افتخارآفرینی ها و مدال آوری جوانان مسجدسلیمان و ورزشکاران مستعد این خطه در ورزش کشور خواهیم بود.از این رو انتظار می رود تا تمامی مسئولین بویژه نماینده مردم شهرستان با هدف حمایت از ورزنه برداری نگاه ویژه ای به این ورزش داشته باشند.