مسئول کانون‌خبرنگاران شهرستان گتوند معارفه شد
مسئول کانون‌خبرنگاران شهرستان گتوند معارفه شد

عصر اولین ها// آیین معارفه باقر ابراهیمی مسوول کانون خبرنگاران شهرستان گتوند روز سه شنبه با حضورحسین اسدی پور فرماندار و حمید بهداروندی رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی در فرمانداری برگزار شد. در حکمی از سوی حمید بهداروندی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، باقر ابراهیمی از خبرنگاران با سابقه و با تجربه شهرستان‌ به […]

عصر اولین ها// آیین معارفه باقر ابراهیمی مسوول کانون خبرنگاران شهرستان گتوند روز سه شنبه با حضورحسین اسدی پور فرماندار و حمید بهداروندی رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی در فرمانداری برگزار شد.

در حکمی از سوی حمید بهداروندی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، باقر ابراهیمی از خبرنگاران با سابقه و با تجربه شهرستان‌ به عنوان مسوول کانون خبرنگاران شهرستان‌گتوند منصوب شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌گتوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: باقر ابراهیمی از خبرنگاران فعال و با تجربه شهرستان گتوند است که امیدواریم با همکاری و تعامل با دیگر خبرنگاران‌ و رسانه ها مسایل و مطالبات شهروندان را پیگیری و در جهت رفع مشکلات و پیشرفت این منطقه ادارات و دستگاه های اجرایی را یاری دهند.

بهداروندی ادامه داد: خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر اجرایی نشریه خوزستان امروز و فعالیت و همکاری با دیگر نشریات و مطبوعات استانی و کشوری از جمله سوابق رسانه ای ابراهیمی است و دارای دوره های معتبرخبرنویسی حرفه ای، سواد رسانه ای، نقش تکنولوژی های نوین ارتباطی، تصویربرداری و گزارشگری می باشد.

وی گفت:کانون خبرنگاران از امروز رسما کار خود را در شهرستان گتوند آغاز می کند. ضمن اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌گتوند همکاری لازم با این کانون را دارد.

بهداروندی، برنامه ریزی در جهت ارتقای سطح مهارت و برگزاری دوره های آموزشی برای خبرنگاران، تعامل با مسوولان در جهت پیگیری و رفع مشکلات شهروندان‌ و پیگیری امورات و مطالبات خبرنگاران از جمله وظایف کانون خبرنگاران شهرستان گتوند است.

وی در پایان گفت:۱۳ خبرنگار در حال حاضر در شهرستان گتوند در حال فعالیت هستند که امیدواریم با تاسیس کانون خبرنگاران ضمن ساماندهی وآموزش برخی ازمشکلات این قشرزحمت کش مانندبیمه،مسکن و….مرتفع گردد.