مساعدت مالی و پرداخت هزینه خدمات درمانی مددجویان مسجدسلیمانی
مساعدت مالی و پرداخت هزینه خدمات درمانی مددجویان مسجدسلیمانی

سایت خبری شهر اولین ها//مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مسجدسلیمان از پرداخت مبلغ بیش از ۱۵۳ میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش این شهرستان در قالب خدمات درمانی خبرداد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، شیروان سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت : در ۶ ماهه نخست سال جاری مبلغ ۱۵۳ […]

سایت خبری شهر اولین ها//مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مسجدسلیمان از پرداخت مبلغ بیش از ۱۵۳ میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش این شهرستان در قالب خدمات درمانی خبرداد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، شیروان سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت : در ۶ ماهه نخست سال جاری مبلغ ۱۵۳ میلیون ۶۵۰ هزار ریال بابت جبران هزینه های درمانی مددجویان از قبیل تفاوت تعرفه ، کمک هزینه سفر و اقامت ، خرید لوازم پزشکی و غیره پرداخت شده است .
سلطانی در ادامه افزود : بخشی از مشکلات مددجویان پرداخت هزینه‌های سنگین درمان در زمان بیماری است بر همین اساس کمیته امداد برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان با پرداخت بخشی از این هزینه‌ها در رفع دغدغه آنها اقدام می‌کند .

مدیر کمیته امداد شهرستان مسجدسلیمان همچنین بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ ۱۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در قالب کمک هزینه زندگی نظیر هزینه های روزمره و جبران خسارات وارده مانند تهیه و تعمیر وسایل اولیه زندگی و غیره به حساب خانواده های تحت پوشش واریز شده است.
وی عنوان داشت  : با توجه به فقر موجود در خانواده های تحت پوشش این کمیته تلاش دارد تا به طرق مقتضی این مددجویان را در تأمین مایحتاج ضروری خود اعم از خوراک و پوشاک و سایر موارد یاری رساند.