5 ماه گذشت … / مسجدسلیمان ، شهر بدون شهردار !؟
5 ماه گذشت … / مسجدسلیمان ، شهر بدون شهردار !؟

سایت خبری شهر اولین ها// در حالی که ماهها از استعفای خلیل حیدری شهردار پیشین مسجدسلیمان می گذرد بنظر می رسد که پس از تعطیلات نوروزی تکلیف شهردار منتخب شورای شهر مسجدسلیمان مشخص خواهد شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، سیامک حاتمی رییس شورای شهر مسجدسلیمان چندی قبل روند انتخاب عبدالله قاسمی به […]

سایت خبری شهر اولین ها// در حالی که ماهها از استعفای خلیل حیدری شهردار پیشین مسجدسلیمان می گذرد بنظر می رسد که پس از تعطیلات نوروزی تکلیف شهردار منتخب شورای شهر مسجدسلیمان مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، سیامک حاتمی رییس شورای شهر مسجدسلیمان چندی قبل روند انتخاب عبدالله قاسمی به عنوان شهردار مسجدسلیمان را تشریح کرد و افزود اوایل اسفندماه مصوبه تعیین شهردار به استانداری ارسال گردید و در تاریخ ۱۱اسفند نیز استانداری طی مکاتبه ای با فرمانداری مواردی را از ما درخواست نمود که سوء پیشینه فرد منتخب شورا و سوابق کاری وی (۵سال سال سابقه اجرایی) از جمله این موارد بوده که در تاریخ ۱۸اسفند موارد خواسته شده ارسال شد.

حاتمی خاظرنشان ساخت: آقای قاسمی شهردار منتخب شوراست و انشاا… استانداری در این مورد همکاری کند و تکلیف را مشخص کند تا شهرداری از بلاتکلیفی رهایی یابد و کمافی السابق طولانی نشود.

با تمام این تفاسیر به نظر می رسد که پس از تعطیلات نوروز و با توجه به ارائه مستندات مربوط به شهردار منتخب اعضای شورا به استانداری ، بزودی تکلیف شهردار مسجدسلیمان مشخص خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد عبدالله قاسمی پس از حدود 5 ماه از استعفای خلیل حیدری بعنوان شهردار جدید مسجدسلیمان معرفی خواهد شد.