مسجدسلیمان در آستانه میزبانی از رویداد بزرگ قرآنی دانش آموزان استان
مسجدسلیمان در آستانه میزبانی از رویداد بزرگ قرآنی دانش آموزان استان

شهر اولین ها// جشنواره قرآن، عترت و نماز به میزبانی مسجدسلیمان در اسفندماه سال جاری برگزار می شود. این در حالی است که باتوجه به میزبانی از این رویداد مهم دانش آموزی در سطح استان، نگاه ویژه و اساسی نهادهای مسئول در حوزه خدمات شهری مسجدسلیمان بویژه شهرداری را نیازمند است. به گزارش شهر اولین […]

شهر اولین ها// جشنواره قرآن، عترت و نماز به میزبانی مسجدسلیمان در اسفندماه سال جاری برگزار می شود. این در حالی است که باتوجه به میزبانی از این رویداد مهم دانش آموزی در سطح استان، نگاه ویژه و اساسی نهادهای مسئول در حوزه خدمات شهری مسجدسلیمان بویژه شهرداری را نیازمند است.

به گزارش شهر اولین ها، جشنواره استانی قرآن، عترت و نماز با حضور ۱۵۰۰ دانش آموز از ۱۴شهرستان در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد. برگزاری این رویداد مهم در سطح شهرستان موجب خواهد شد تا فرصت ها برای بازشناسی فرهنگ و جایگاه شهر اولین ها در سطح استان و کشور فراهم گردد. این در حالی است که نقش نهادهای مسئول در زیباسازی فضای شهری و انجام خدمات مرتبط به شکل قابل توجهی تأثیرگذار خواهد بود. از این رو شهرداری مسجدسلیمان بعنوان نهاد اصلی و مهم در این حوزه می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا نماید. علاوه بر این وضعیت کنونی حوالی محل میزبانی جشنواره و آسفالت آن نیازمند اصلاح و بهسازی بوده و ضروری دارد تا نگاه ویژه ای به این رویداد مهم از سوی متولیان امر معطوف گردد.

بدون شک بهسازی فضاهاي عمومي اعم از مبلمان شهري، فضاهاي سبز شهري، مراكز اقامتي، فضاهاي تفريحي و سرگرمي، فضاهاي خريد و مراكز فرهنگي و هنري از جمله مواردی خواهد بود که در میزبانی شایسته مسجدسلیمان از میهمانان موثر خواهد بود. از طرفی و با توجه به در پیش بودن ایام نوروزی و لزوم جذب گردشگر و میهمانان نوروزی، اين مهم می بایستی در دستور كار شهرداري و دیگر نهادهای ذیربط قرار گیرد تا مسجدسلیمان در آزمون پیش رو سربلند خارج شود. امیدواریم تا مقدمات میزبانی از این رویداد مهم استانی به نحو مطلوب توسط دستگاههای ذیربط صورت پذیرد.