مسجدسلیمان چهارمین شهر پر بارش استان در روزهای اخیر
مسجدسلیمان چهارمین شهر پر بارش استان در روزهای اخیر

سایت خبری شهر اولین ها//معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: به دنبال استقرار سامانه کم فشار بارشی از روزهای گذشته، مناطق مختلف این استان تا روز شنبه شاهد بارندگی هایی در مناطق مختلف خواهد بود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، علیرضا غلامپور اظهار کرد: بیشترین میزان بارندگی ها در ۲۴ ساعت گذشته مربوط […]

سایت خبری شهر اولین ها//معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: به دنبال استقرار سامانه کم فشار بارشی از روزهای گذشته، مناطق مختلف این استان تا روز شنبه شاهد بارندگی هایی در مناطق مختلف خواهد بود.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، علیرضا غلامپور اظهار کرد: بیشترین میزان بارندگی ها در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به رامهرمز با ۲۲٫۸ میلیمتر و کمترین آن مربوط به آغاجاری با ۲٫۷میلیمتر بوده است.
وی توضیح داد: میزان بارندگی ها در اهواز ۷٫۶، دزفول ۴، بستان ۴٫۱، مسجد سلیمان ۳٫۱، رامهرمز ۲۲٫۸، آبادان ۷٫۶، شادگان ۱۳٫۷، ماهشهر ۱۸٫۴، امیدیه ۲۲٫۱، بهبهان ۲۰، هندیجان ۲۲٫۴ ، شوشتر ۱۲٫۲، ایذه ۲۷٫۲، حسینیه ۱۷٫۷، دهدز ۱۵٫۲، لالی ۱۷٫۳و آغاجاری ۲٫۷ میلمیتر گزارش شده است.
غلامپور گفت: تا روز شنبه بارش باران در مناطق مختلف استان همراه با وزش باد قابل ملاحظه و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
وی عمده بارش ها در روزهای آتی را مربوط به مناطق شمالی استان خوزستان دانست و افزود: سامانه کم فشار روزهای گذشته کشور و استان را متاثر کرده و از ناحیه غرب و شمال غرب وارد منطقه شده است.
غلامپور آسمان را در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری در برخی ساعت همراه با بارندگی و رعد و برق توام با وزش باد قابل ملاحظه اعلام کرد.
وی افزود: دمای اهواز هم اینک ۲۷ درجه بوده و نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش نشان می دهد.
غلامپور سرعت وزش باد در استان را هم اینک پنج متر بر ثانیه اعلام کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۳۰درجه گرمترین و دهدز با ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین نقاط استان خوزستان گزارش شده اند.

مرجع:ایرنا