معرفی سرمربی جدید استقلال مسجدسلیمان جهت حضور در رقابتهای لیگ دسته اول
معرفی سرمربی جدید استقلال مسجدسلیمان جهت حضور در رقابتهای لیگ دسته اول

سایت خبری شهر اولین ها//سرمربی استقلال مسجدسلیمان جهت حضور در مسابقات لیگ یک خوزستان معرفی گردید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، شهروز بهامیریان بعنوان سرمربی جدید استقلال مسجدسلیمان جهت حضور در مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال خوزستان معرفی گردید. استقلال مسجدسلیمان پیش از این در فصل ۹۳-۹۲ نیز با حضور بهامیریان […]

سایت خبری شهر اولین ها//سرمربی استقلال مسجدسلیمان جهت حضور در مسابقات لیگ یک خوزستان معرفی گردید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، شهروز بهامیریان بعنوان سرمربی جدید استقلال مسجدسلیمان جهت حضور در مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال خوزستان معرفی گردید. استقلال مسجدسلیمان پیش از این در فصل ۹۳-۹۲ نیز با حضور بهامیریان روی نیمکت مربیگری تا آستانه صعود به لیگ برتر خوزستان پیش رفت که بنا به دلایلی از حضور در لیگ برتر بازماند. حضور بر روی نیمکت نفتون در لیگ سه ،جوانان استقلال و نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر خوزستان و چندین تیم فوتبال در سطح شهرستان و استان از جمله کارنامه مربیگری بهامیریان بشمار میرود.

آبی پوشان که با حفظ عمده بازیکنان سال گذشته خود در رقابتهای فصل آتی حاضر خواهند شد در گروه اول رقابتهای لیگ یک خوزستان با تیمهای شهباز اهواز، ایرانجوان ماهشهر، کارگر خرمشهر، آنزان ایذه ، شاهین شوشتر و یک تیم دیگر همگروه هستند .این رقابتها از هفته آینده آغاز خواهند شد.