معیارهای شورای ائتلاف خوزستان برای انتخاب لیست شورای شهر
معیارهای شورای ائتلاف خوزستان برای انتخاب لیست شورای شهر

عصر اولین ها// رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان، معیارهای این شورا برای بستن لیست مورد حمایت برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر در این استان را معرفی کرد. ناصر سودانی در خصوص انتخابات شورای شهر و روستا در استان اظهار کرد: با وجود اینکه اکنون همه نگاه‌ها به انتخابات ریاست جمهوری دوخته […]

عصر اولین ها// رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان، معیارهای این شورا برای بستن لیست مورد حمایت برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر در این استان را معرفی کرد.

ناصر سودانی در خصوص انتخابات شورای شهر و روستا در استان اظهار کرد: با وجود اینکه اکنون همه نگاه‌ها به انتخابات ریاست جمهوری دوخته شده است ولی انتخابات شورای شهر و روستا نباید نادیده گرفته شود و قرار است در این مدت افرادی انتخاب شوند که برای چهار سال مدیریت شهری را به دست بگیرند.

وی افزود: انتخابات شوراهای شهر یک آزمون جدی به شمار می‌رود و شورای ائتلاف نمی‌تواند به آن بی اعتنا باشد. ما این دوره قصد نداریم به توصیه این و آن لیست نهایی خود را ببندیم. تمام تلاش خود را در این قرار خواهیم داد که به جای توصیه‌ها و سفارش‌ها، لیست نهایی توسط اعضای شورای ائتلاف شهرستان‌ها با در نظر گرفتن ملاک‌ها و معیارها تنظیم شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: در شورای ائتلاف استان از مدت‌ها قبل برای بستن لیستی از افرادی که دارای صلاحیت لازم برای مدیریت شهری در شهرهای مختلف استان هستند، برنامه ریزی کرده‌ایم و این بار بر خلاف همیشه برای انتخابات افراد، ملاک‌ها و معیارهایی در نظر گرفته‌ایم و کسانی که بیشترین نمره را کسب کنند در لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قرار می‌گیرند.

سودانی در خصوص معیارهای انتخاب اعضای نهایی لیست مورد حمایت شورای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر در استان اظهار کرد: بررسی روحیه انقلابی و ایثارگری، بررسی بعد فکری و اعتقادی، داشتن روحیه جهادی، داشتن تخصص، سابقه فرد در مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها، داشتن برنامه قابل توجه برای مدیریت شهر، بررسی یاران و اطرافیان وی، موضع گیری های سیاسی فرد، پایگاه رأی مردمی، ساده زیستی و داشتن روحیه پیگیری مطالبات مردمی از جمله شاخص‌های انتخاب افراد برای حضور در لیست نهایی شورای ائتلاف در شهرهای مختلف استان است.

وی تاکید کرد: موضع مهم دیگری که در شورای ائتلاف در نظر گرفته می‌شود؛ شفافیت عملکرد فرد در گذشته و همچنین شفافیت هزینه‌های تبلیغاتی است که این موضوع به شکل جدی مورد توجه ما قرار دارد. شفافیت عملکرد افراد از همین ابتدا باید جدی گرفته شود تا وقتی وارد شورا شدند هم بتوانند به این شفافیت پایبند باشند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: افرادی که بیشترین نمره را از معیارهای گفته شده، کسب کنند در لیست شورای ائتلاف قرار می‌گیرند.

  • منبع خبر : مهر