ممنوعیت خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان
ممنوعیت خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان

عصر اولین ها// با اعلام دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان کلیه مبادی ورودی و خروجی مسجدسلیمان به مدت دو هفته مسدود خواهد شد. به گزارش عصر اولین ها، فرماندار مسجدسلیمان گفت: بنابر تصمیم ستاد ملی کرونا و ابلاغ مصوبات آن به سراسر کشور با در نظر گرفتن وضعیت شهرستان ها، مسجدسلیمان به عنوان شهرستان دارای […]

عصر اولین ها// با اعلام دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان کلیه مبادی ورودی و خروجی مسجدسلیمان به مدت دو هفته مسدود خواهد شد.

به گزارش عصر اولین ها، فرماندار مسجدسلیمان گفت: بنابر تصمیم ستاد ملی کرونا و ابلاغ مصوبات آن به سراسر کشور با در نظر گرفتن وضعیت شهرستان ها، مسجدسلیمان به عنوان شهرستان دارای وضعیت نارنجی معرفی شد. وی ادامه داد: در همین راستا سی و یکمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان هم عصر جمعه با حضور اعضاء شورای تامین و همچنین مدیران ادارات ذیربط در محل فرمانداری برگزار گردید.

وی گفت:در چند مدت گذشته وضعیت شهرستان فوق قرمز اعلام که خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شد اوضاع شهرستان از فوق قرمز به نارنجی تبدیل شد.
وی ادامه داد: بنابر تصمیم ستادملی کرونا،شهرستان مسجدسلیمان دارای وضعیت نارنجی است و محدودیت های جدید به مدت دو هفته از ۱ آذر در این شهرستان اعمال می شود و در همین راستا کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسدود و هیچ خودروی بومی با پلاک ۲۴ص اجازه خروج و خودروهای غیربومی هم در این مدت اجازه ورود به شهرستان نخواهند داشت و در صورت مشاهده،۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
رئیس قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد:در خصوص فعالیت اصناف نیز همچنان محدودیت فعالیت وجود دارد و ساعت ۱۸ پایان فعالیت اصناف در شهرستان خواهند بود و مشاغلی همچون آرایشگاه های مردانه و زنانه،کافه رستوران ها،باشگاه های ورزشی،چمن های مصنوعی،عرضه کنندگان دخانیات،تالارهای پذیرایی،مدارس و مراکز آموزشی(فقط بحث آموزش) و کلیه آزمون های حضوری تعطیل خواهند بود.
وی در پایان عنوان کرد:با توجه به وضعیت نارنجی،حضور پرسنل ادارات مختلف شهرستان مسجدسلیمان هم در این مدت بصورت یک دوم یا ۵۰ درصد خواهد بود.