منافع چه کسانی در نفت مسجدسلیمان نمی گذارد باشگاه نفت روز خوش داشته باشد
منافع چه کسانی در نفت مسجدسلیمان نمی گذارد باشگاه نفت روز خوش داشته باشد

متاسفانه افرادی برای باشگاه نظر می دهند که هیچ سمتی در این باشگاه ندارند و همین افراد که کاره ای نیستند در جلسات باشگاه حضور پیدا می کنند. در کجای دنیا افرادی که هیچ سمتی ندارند، چهار روز در محل اقامت تیم در اردو استقرار پیدا می کنند؟ کجای فوتبال دنیا بدون این که سرمربی زمان آغاز تمرینات را اعلام کند، تیم به اردو می رود یا باشگاه اقدام به جذب بازیکن می کند؟ این ها واقعا درد است.

عصر اولین ها// یک مدیر ورزشی اتفاقات رقم خورده در باشگاه نفت مسجدسلیمان را در شان این باشگاه نمی‌داند و معتقد است که بی‌سمت‌ها نفت مسجدسلیمان را بی‌ثبات کرده‌اند.

به گزارش عصر اولین ها، کیوان بابادی در گفت و گو با ایسنا، درباره این که چرا باید باشگاه نفت که به دنبال این بود که چند روز پس از پایان لیگ بیستم، سرمربی خود را انتخاب کند تا زودتر از سایر تیم ها کار خود را برای فصل جدید آغاز کند، همچنان در گیر و دار انتخاب سرمربی است؟ اظهار کرد: متاسفانه مدیران شهری مسجدسلیمان نمی توانند خود را از تصمیماتی که در مورد تیم نفت گرفته می شود، مبرا کنند و با بی تجربگی همیشه احساس شان این بوده است که می توانند مشکلات را حل کنند. این نیز از دلایل ناکامی این روزهای نفت مسجدسلیمان است.

وی با بیان این که بی‌سمت‌ها نفت مسجدسلیمان را بی‌ثبات کرده اند، گفت: از مدیری همچون محمد نظری انتظار بیشتری می رود که با قاطعیت، خود تصمیم گیرنده در تمامی امور باشگاه باشد زیرا متاسفانه افرادی برای باشگاه نظر می دهند که هیچ سمتی در این باشگاه ندارند و همین افراد که کاره ای نیستند در جلسات باشگاه حضور پیدا می کنند. در کجای دنیا افرادی که هیچ سمتی ندارند، چهار روز در محل اقامت تیم در اردو استقرار پیدا می کنند؟ کجای فوتبال دنیا بدون این که سرمربی زمان آغاز تمرینات را اعلام کند، تیم به اردو می رود یا باشگاه اقدام به جذب بازیکن می کند؟ این ها واقعا درد است.

این مدیر ورزشی بیان کرد: مشکل این است افرادی که در باشگاه نفت مسجدسلیمان سمتی ندارند، بیمار مدیریت کردن و مدیرعاملی هستند و می خواهند در تمام تصمیمات مسئولان باشگاه نقش آفرینی کنند و در تمام عکس های مسئولان باشگاه نیز در کنار آن ها باشند. یک بار برای همیشه باید بگویند که چه کسانی در باشگاه منافع دارند که نمی گذارند تیم نفت روز خوش داشته باشد.

وی افزود: چرا در استان خوزستان آمار بازیکنان تزریق شده به تیم‌های‌مان توسط یک ایجنت بیش از ۲۰ نفر است؟ چرا سازمان بازرسی نباید به قراردادها ورود کند و بررسی کند بازیکنی که فصل قبل قراردادش ۵۰۰ میلیون تومان بوده است، امسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دریافت می کند؟ این ها همگی مشکل است. اگر می گوییم در باشگاه‌های‌مان مشکل مالی داریم، پس چرا مدیریت هزینه نمی شود؟ چرا باشگاهی مثل نفت مسجدسلیمان که مشکل مالی دارد، قراردادهایش باید با تحمیل یکسری هزینه ها بابت پرداخت هزینه هتل، در تهران بسته شود، در حالی که می توان این مهم را در دفتر باشگاه در مسجدسلیمان انجام داد؟ به هر حال یک جای کار می لنگد و از مدیرعامل باشگاه انتظار می رود که برابر تمام این موارد بایستد.

بابادی گفت: باتوجه به اتفاقات تلخ رخ داده در باشگاه نفت که آقای پورموسوی هم در متن خداحافظی اش به آن ها اشاره داشت و از تاثیر عده ای در قطع همکاری اش با باشگاه نام برد، باید باشگاه از هواداران خود و مردم مسجدسلیمان عذرخواهی کند زیرا شان باشگاه بیش از این است که به این صورت درباره امورات مختلف آن تصمیم گیری شود. من نمی گویم فرماندار در امورات دخالت نکند، من می گویم کمک کنند. اگر پورموسوی خوزستانی نبود و حاضر به فسخ توافقی نمی شد، چه کسی باید جوابگوی بار مالی تحمیل شده به باشگاه می شد؟

وی در پایان نیز خاطر نشان کرد: امیدوارم با تغییر مدیریت در بدنه وزارت نفت، نگاه مدیران ارشد نفتی به ورزش و خصوصا ورزش فوتبال در شهرهای آبادان و مسجدسلیمان تغییر کند و در وهله اول شاهد ترمیم ساختار مدیریتی این دو باشگاه و نگاه مالکانه به این دو تیم باشیم زیرا تا زمانی که وزارت نفت، نگاه مالکانی به این دو تیم نداشته باشد، قطعا مشکلات نیز حل نخواهند شد.