مهندس نخبه اروپایی سرکرده باند تبهکاران آبادان
مهندس نخبه اروپایی سرکرده باند تبهکاران آبادان

عصر اولین ها//مهندس الکترونیک که نخبه یکی از دانشگاه های معتبر خارج از کشور بود در آبادان بازداشت شد. سرهنگ حسین زلقی ریس پلیس شهرستان آبادان در گفت و گو با خبرنگار رکنا در آبادان اظهار کرد: در پی وقوع  چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح شهرستان آبادان شناسایی و دستگیری سارقین به عنف […]

عصر اولین ها//مهندس الکترونیک که نخبه یکی از دانشگاه های معتبر خارج از کشور بود در آبادان بازداشت شد.

سرهنگ حسین زلقی ریس پلیس شهرستان آبادان در گفت و گو با خبرنگار رکنا در آبادان اظهار کرد: در پی وقوع  چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح شهرستان آبادان شناسایی و دستگیری سارقین به عنف به در دستور کار گروه (عملیات ویژه مبارزه با سرقتهای خشن) پلیس آبادان قرار گرفت.

رییس پلیس شهرستان آبادان افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و بازبینی دوربین های مداربسته توانستند 4 نفر از باند سرقت های به عنف را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی 4عامل اصلی سرقت های به عنف را در یک عملیات سریع دستگیر کردند.

 از مخفیگاه متهمین تعداد بسیار زیادی گوشی سرقت ی متعلق به مالباختگان وهمچنین یک سلاح بادی شبیه به اسلحه کلاشینکف که سارقین در چند سرقت از آن استفاده کرده بودند کشف و ضبط گردید.

گفتنی است یکی از افراد دستگیر شده مهندس الکترونیک از یکی از دانشگاه های معتبر دنیاست و تابعیت اروپایی دارد که او وظیفه باز کردن قفل گوشی های سرقتی و همچنین سوزاندن سیگنال ها بود.

سارقان در بازجویی های اولیه پلیس، به چندین فقره سرقت موبایل وکابل فشارقوی در سطح شهرستان آبادان اعتراف کردند