موج تعطیلی بانک ها در مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد
موج تعطیلی بانک ها در مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد

حذف بانک ملی شعبه بازار چشمه علی آسیبی بر پیکر مناطق کمتر برخوردار / بی تفاوتی و غفلت مسئولین شهرستان یا تدبیر دلسوزانه ؟!

عصر اولین ها// شنیده ها حاکی از آن است بانک ملی شعبه بازار چشمه علی نیز به سرنوشت بانک های ملی شعبه چهاربیشه، تجارت باشگاه مرکزی و… دچار و این بانک در سکوت و بی خبری تعطیل و احتمالا در شهراندیکا شعیه جدیدی افتتاح خواهد شد. این مسئله اعتراض شدید مردم و کسبه منطقه را به همراه داشته است.

به گزارش عصر اولین ها به نقل راستا خوزستان جمعی از اهالی بازار چشمه علی در نامه ای از علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان ضمن اعتراض شدید از آنان خواستند اجازه تضییع حقوق مردم را به مسئولانی که با بی تدبیری همچنان دارند لطمات جبران ناپذیری را بر پیکره نحیف مردمی که از مشکلات اقتصادی به ستوه آمده اند وارد و بدون توجه به رفاه و آسایش ولی نعمتان خود این بانک را به سرنوشت بانک هایی همچون بانک ملی چهاربیشه، بانک تجارت باشگاه مرکزی، و… دچار می کنند ندهند.

در این نامه آمده است این آسیب بزرگی است که در صورت تحقق از جهات مختلف لطمات بی شماری به مردم منطقه از جمله کسبه وارد خواهد کرد و باعث عقب ماندگی بیشتر منطقه قدیمی و کم برخوردار بازار چشمه علی خواهد شد.

لازم به ذکر است پیش از اقدام به حذف شعب، لازم است با تشکیل جلسه چالش های این تصمیم مورد بررسی قرار بگیرد. به هر دلیلی حذف شعب باید متناسب با تعداد مشتریان، توزیع جغرافیایی و سطح عملکرد آن بانک استخراج شود. مسئولان در نظر داشته باشند به رغم وجود خدمات الکترونیک و موبایل بانک همچنان بسیاری از خدمات نیاز به حضور در شعب دارد. فراموش نکنیم تعطیلی بانک ها در مناطق چهاربیشه ، باشگاه مرکزی، تغییر مکان بانک ملی شعبه نفتون و… در سال های گذشته مشکلات بسیاری را برای ساکنان این منطقه از جهات مختل به وجود آورد که امیدواریم با حضور به موقع فرماندار و نماینده محترم این خواسته به حق مردم که جلوگیری از تعطیلی این بانک است محقق شود.