مکان دفن اصولی زباله در ایذه تعیین شد
مکان دفن اصولی زباله در ایذه تعیین شد

عصر اولین ها// فرماندار ایذه گفت: با تایید کارگروه پسماند خوزستان، مکانی استاندارد برای دفن اصولی زباله ها و پسماندهای شهری تعیین شد. حسن نبوتی با انتقاد از نبود مکانی مناسب و استاندارد در ایذه برای دفن اصولی زباله و پسماند‌های شهری از ۳۰سال گذشته تاکنون، افزود: ١٣ مکان اولیه به کارگروه پسماند خوزستان پیشنهاد […]

عصر اولین ها// فرماندار ایذه گفت: با تایید کارگروه پسماند خوزستان، مکانی استاندارد برای دفن اصولی زباله ها و پسماندهای شهری تعیین شد.

حسن نبوتی با انتقاد از نبود مکانی مناسب و استاندارد در ایذه برای دفن اصولی زباله و پسماند‌های شهری از ۳۰سال گذشته تاکنون، افزود: ١٣ مکان اولیه به کارگروه پسماند خوزستان پیشنهاد و پس از مطالعه‌های زیست محیطی، یکی از آن‌ها تایید شد.
وی افزود: سایت جدید زباله به وسعت ۱۷ هکتار در محدوده‌ای یک هزار هکتاری از اراضی ملی در ۲۰کیلومتری غرب ایذه قرار دارد که در فاز اول ۱۱/۵هکتار از آن به صورت رسمی و قانونی از طرف اداره منابع طبیعی به شهرداری این شهرستان واگذار شده است.
نبوتی با بیان اینکه مجوز‌های قانونی برای مکان مذکور دریافت شده است، اظهار کرد: باید در کمترین زمان زیرساخت‌های لازم از سوی شهرداری آماده شود تا به صورت اساسی و طبق استاندار‌ها و در چهار چوب قانون، دفن پسماند‌های شهری صورت گیرد.
فرماندار ایذه بیان داشت: دفن هرگونه زباله از سوی شهرداری در این سایت پس از انجام عملیات عمرانی و آماده سازی شرایط دفن اصولی و بهداشتی زیر نظر اداره محیط زیست شهرستان انجام خواهد شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیما