نارضایتی مردم از افزایش بی‌رویه قیمت میوه و تره‌بار در گتوند
نارضایتی مردم از افزایش بی‌رویه قیمت میوه و تره‌بار در گتوند
افزایش بی‌رویه قیمت میوه و تره‌بار در سطح شهرستان گتوند نارضایتی مردم را به همراه داشته است و قیمت ها در غیاب نظارت مستمر مثل اسب سرکش همچنان می تازد و سر سام آورند.

این روزها وقتی در خیابان و بازار شهرستان گتوند و شهرهای تابعه گذر می کنیم میوه های خوش آب و رنگ از درون مغازه ها با روح و روان قشر مستضعف بازی می کنند. وقتی برای خرید نزدیک میشوی تنها با قیمت های بالایی رو به رو می شوی که روی میوه ها درج شده و بیشتر مردم تنها نظاره گر قیمت ها هستندو توانایی برای خرید ندارند.میوه هایی که قیمت دو رقمی شان بیشتر به چشم مصرف کننده می آید تا برای خرید.درصورتی که قیمت میوه در شهرستانهای شوشتر دزفول، اهواز و … با قیمت کمتری به مردم عرضه میشود.

ضعف نظارت ها یکی از عوامل گرانی است و مسئولان ذیربط باید در این زمینه اهتمام ویژه ای داشته باشند.
هرکس به هر قیمتی که می خواهد میوه می فروشد از این  سر شهر تا آن سر شهر رِنجی از قیمتها را می توان دید. درست است که قیمتها براساس کیفیت باید فرق کند اما نه با این اندازه اختلاف فاحش نسبت به شهرستانهای همجوار، 
 خواهشمندیم دستگاه های مسئول با متخلفان صنفی که با سفره مردم بازی میکنند بدون هیچ گونه مماشاتی برخورد کنند. و بر بازار در سطح شهرستان گتوند نظارت بیشتری داشته باشند.
  • منبع خبر : رهیاب