برگزاری اولین رویداد «فرآفرین» کشور در مسجدسلیمان
برگزاری اولین رویداد «فرآفرین» کشور در مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها//نخستین رویداد «فرآفرین» کشور – فراگیری کارآفرینی نوین – توسط جهاد‌دانشگاهی خوزستان در مسجدسلیمان برگزار می‌شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از ایسنا، سیدرضا علوی مدیر دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی استان، با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین رویداد فرآفرین کشور باهدف آموزش فرآیند […]

سایت خبری شهر اولین ها//نخستین رویداد «فرآفرین» کشور – فراگیری کارآفرینی نوین – توسط جهاددانشگاهی خوزستان در مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از ایسنا، سیدرضا علوی مدیر دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی استان، با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین رویداد فرآفرین کشور باهدف آموزش فرآیند کشف مشتری در عمل، انجام کار تیمی و گسترش ارتباطات کاری از سوی جهاد‌دانشگاهی خوزستان و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

وی افزود: افراد بسیاری دارای فکر و ایده هستند و تصور می‌کنند که مشتری مرتبط با ایده خود را نیز می‌شناسند و بر مبنای همین تصور نادرست محصولی را تهیه و برای آن تبلیغات می‌کنند. این افراد زمانی متوجه می‌شوند که تصور آن‌ها در مورد مشتری‌های خود نادرست بوده که همه منابع مالی خود را از دست‌ داده‌اند و این‌گونه در کار شکست می‌خورند. رویداد فرآفرین به افراد آموزش می‌دهد که چگونه نیاز مشتری را کشف کنند تا بتوانند محصول را هرچه بهتر به مشتری ارائه دهند.

علوی تصریح کرد: رویداد فرآفرین دی‌ماه سال گذشته باهدف تأکید بر آموزش و اهمیت توجه به مشتری از سوی دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد‌دانشگاهی خوزستان طراحی شد و مورد تائید سازمان ستفا جهاد‌دانشگاهی در تهران نیز قرار گرفت و قرار شد این طرح به‌صورت پایلوت در استان خوزستان اجرایی و پس‌ازآن از سوی جهاد‌دانشگاهی در همه‌ی استان‌های کشور برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه «فرآفرین» مخفف عبارت «فراگیری کارآفرینی نوین» و «فر» به معنی شکوه، حاوی این پیام است که کارآفرینی، به خلق شکوه و عزت برای کارآفرینان و جامعه می‌انجامد، گفت: آشنایی با مفاهیم اساسی کارآفرینی نوین مانند الگوی مشتری، یک روز از زندگی مشتری، نمودار تأثیر، چشم‌انداز محصول، حداقل محصول قابل‌عرضه و مدل‌های درآمدی از طریق انجام کار علمی بر روی یک پروژه، یادگیری مدیریت تیم، تقسیم‌کار، رهبری، انگیزشی، برنامه‌ریزی، تجربه‌های شیرین و گاهی تلخ کار تیمی، گسترش ارتباطات کاری با مربیان، داوران و سایر شرکت‌کنندگان و همچنین دریافت گواهی شرکت در رویداد از سوی جهاددانشگاهی ازجمله دستاوردهای شرکت در این رویداد است. همچنین به‌زودی شاهد برگزاری این رویداد در اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://evand.ir/events/misfarafarin برای حضور در رویداد ثبت‌نام کنند