نرم افزار مدیریت فرآیند آموزش در نفت و گاز مسجدسلیمان پیاده سازی شد
نرم افزار مدیریت فرآیند آموزش در نفت و گاز مسجدسلیمان پیاده سازی شد

شهر اولین ها//نرم افزار جامع مدیریت فرآیند آموزش و جمع آوری اطلاعات نیاز سنجی آموزشی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیاده سازی و اجراء شد. به گزارش شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ابراهیم محمدی سرپرست اداره آموزش این شرکت با این خبر […]

شهر اولین ها//نرم افزار جامع مدیریت فرآیند آموزش و جمع آوری اطلاعات نیاز سنجی آموزشی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیاده سازی و اجراء شد.

به گزارش شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ابراهیم محمدی سرپرست اداره آموزش این شرکت با این خبر اظهار داشت : این نرم افزار که با همکاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب پیاده سازی و اجرا شده است و راهکاری برای عملیاتی کردن فرآیند آموزش شامل نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا، ارزشیابی و نظارت است.
وی افزود: این نرم افزار از ۶ بخش اصلی: سازمان، اطلاعات پایه، نیاز سنجی، فرآیند آموزش، گزارشات و مدیریت تشکیل شده است و راهنمایی برای پیاده سازی و استقرار ملزومات استاندارد بین المللی آموزش ایزو ۱۰۰۱۵ است.
وی در خصوص هدف از راه اندازی این سامانه گفت: ایجاد دسترسی پویا برای مشاهده، اطلاع و ارتباط فراگیران با واحدهای آموزش و در واقع فراهم آوردن بهترین بستر برای اجرایی کردن نیاز سنجی و انجام اثربخشی ها در سازمان از جمله اهداف و قابلیت های این سامانه است.