نساجی مازندران ۲ – نفت مسجدسلیمان ۰ / تیم حافظی همچنان نمی برد …
نساجی مازندران ۲ – نفت مسجدسلیمان ۰ / تیم حافظی همچنان نمی برد …

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، از سری رقابتهای هفته دوازدهم لیگ دسته اول نساجی مازندران میزبان نفت مسجدسلیمان بود که در نهایت قرمزپوشان با دوگل به پیروزی رسیدند. نیمه اول این […]

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، از سری رقابتهای هفته دوازدهم لیگ دسته اول نساجی مازندران میزبان نفت مسجدسلیمان بود که در نهایت قرمزپوشان با دوگل به پیروزی رسیدند. نیمه اول این دیدار که در زیر بارش باران انجام می شد، با دوندگی زیاد بازیکنان دو تیم همراه بود. نساجی با توجه به میزبانی فشار بیشتری روی دروازه نفت آورد و ۹ کرنر در این نیمه به دست آورد که هیچ کدام راهی به دروازه پیدا نکرد. دو بار هم رسول حسینی دروازه بان نفت ضربات امین شجاعیان و هانی اسماعیلی را به خوبی دفع کرد.

در سمت مقابل هم تیم نفت مسجدسلیمان روی ضدحملات چند بار به دروازه نساجی نزدیک شد و یک بار توسط علوان زاده به گل رسید که این گل توسط کمک داور آفساید اعلام شد. ضربه ایستگاهی فرشید علیزاده دیگر موقعیت خطرناک نفت در این نیمه بود که به اوت رفت تا نیمه نخست بدون گل تمام شود.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم که بارش باران هم شدت گرفته بود، بازیکنان و مربیان نساجی اعتقاد به خطای پنالتی مدافع نفت روی هانی اسماعیلی مهاجم نساجی داشتند اما داور چنین اعتقادی نداشت. دقایقی بعد از این صحنه، ضربه سر خطرناک حمید کاظمی به شکل خطرناکی از کنار دروازه تیم نفت عبور کرد و متعاقب آن ضربه کم جان حسین امامیان در آغوش حسینی دروازه بان نفت آرام گرفت.

حملات تیم نساجی در نیمه دوم سرانجام در دقیقه ۶۸ نتیجه داد و این تیم توسط کاظمی به گل رسید. این گل باعث شد تا ۲۰ دقیقه پایانی این مسابقه بسیار حساس شود، نفت برای زدن گل مساوی تلاش می کرد و نساجی هم در اندیشه افزایش گل های خود بود. نفتی ها در دقایق پایانی روی ناهماهنگی مدافع و دروازه بان نساجی صاحب یک موقعیت عالی شدند ولی نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.
در لحظات پایانی این نیمه، تیم نساجی صاحب یک ضربه پنالتی و گل دوم شد تا شاگردان کورش موسوی مربی خوزستانی نساجی با نتیجه دو بر صفر پیروز بازی باشند.

حافظی سرمربی نفت که رسول حسینی، کیامرث چراغی، علی گودرزی، ابراهیم فلاح، حمزه حدادی، رامین قربانی، فرشید علیزاده (۹۰- بهرام احمدی)، احمد داودی (۷۹- پژمان شاهپری)، شایان کارگر، احسان علوان زاده (۶۱- سجاد موسوی) و محمدعلی یعقوبی را در ترکیب تیمش قرار داده بود برای چهارمین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماند و تنها دو امتیاز از این دیدارها کسب نموده است. ضمن اینکه بدون احتساب نتیجه دیدار با داماش نیز که بعلت عدم حضور گیلانی ها به سود نفتی ها اعلام شده بود ، آخرین پیروزی زردپوشان به هفته هفتم مقابل شهرداری اردبیل بازمی گردد.

نفت مسجدسلیمان در دیدار هفته آینده خود روز سه شنبه ۱۲ آبانماه میزبان پارسه تهران خواهد بود.