نشست هم اندیشی مشاور جوان استاندار خوزستان با دبیران سمن ها
نشست هم اندیشی مشاور جوان استاندار خوزستان با دبیران سمن ها

عصر اولین ها// نشست هم اندیشی در حوزه جوانان با حضور جناب آقای طرفی مشاور جوان استاندار و تعدادی از دبیران سمن های حوزه ی جوانان در خانه جوان شهرستان اهواز برگزار گردید. در این نشست ابتدا آقای بهروز امیری مسئول خانه جوان شهرستان اهواز ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، توضیحاتی درخصوص فعالیت های […]

عصر اولین ها// نشست هم اندیشی در حوزه جوانان با حضور جناب آقای طرفی مشاور جوان استاندار و تعدادی از دبیران سمن های حوزه ی جوانان در خانه جوان شهرستان اهواز برگزار گردید.

در این نشست ابتدا آقای بهروز امیری مسئول خانه جوان شهرستان اهواز ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، توضیحاتی درخصوص فعالیت های خانه جوان اهواز در زمینه های مختلف به ویژه اشتغال، سلامت و نشاط جوانان ارائه دادند و عنوان کردند که فعالیت ها روز به روز در حال گسترش بوده و طرح و برنامه های جدید به زودی به اجرا در خواهد آمد.
در ادامه حاضرین به معرفی خود و فعالیت های حوزه ی کاری پرداخته و پیشنهادات و راه کارهای علمی و عملی جهت بهبود وضعیت حوزه جوانان را نیز مطرح نمودند.
در پایان، مشاور جوان استاندار، اعلام کردند که استاندار محترم، نگاه ویژه ای به ظرفیت و توانایی جوانان استان دارند، و ان شاءالله به زودی از ظرفیت این جوانان، به عنوان مشاور جوان برای مدیران کل در ادارات و فرمانداران شهرهای مختلف استان استفاده خواهد شد،‌ و شورای مشورت جوانان نیز تشکیل و در کنار استاندار محترم در جهت پیشبرد اهداف و توسعه استان خواهیم بود.