نشست و هم اندیشی دکتر علیرضا ورناصری با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان
نشست و هم اندیشی دکتر علیرضا ورناصری با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان

شهر اولین ها// نشست و هم اندیشی دکتر علیرضا ورناصری با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان برگزار گردید. به گزارش شهر اولین ها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر منتخب مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل: دکتر علیرضا ورناصری در این دیدار وی […]

شهر اولین ها// نشست و هم اندیشی دکتر علیرضا ورناصری با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان برگزار گردید.
به گزارش شهر اولین ها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر منتخب مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل: دکتر علیرضا ورناصری در این دیدار وی ضمن حضور و بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در جلسه هم اندیشی با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان شرکت کردند.
دکتر علیرضا ورناصری در این جلسه خاطر نشان کردند که تعامل و همکاری همه دستگاه ها با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان منجر به رشد و توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهد شد‌.
وی با اشاره به این موضوع که دانشگاه‌ها می‌توانند از طریق آموزش و ایجاد منابع انسانی با مهارت و دانش اساسی، به گسترش پاسخگویی در بازار نیروی کار کمک کنند این واحد دانشگاهی را یکی از موتور های محرکه اقتصاد منطقه دانستند.
گفتنی است در این جلسه دکتر ورناصری ضمن هم اندیشی و گفتگو با کارگروه توسعه منطقه بر لزوم ایجاد دبیرخانه این کارگروه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان جهت ارائه برنامه های محوری جهت پیشرفت و توسعه منطقه تاکید کردند.