نفتون مسجدسلیمان همچنان در انتظار حمایت مسئولین/نارنجی پوشان در صدد جذب بازیکنان بومی
نفتون مسجدسلیمان همچنان در انتظار حمایت مسئولین/نارنجی پوشان در صدد جذب بازیکنان بومی

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفتون مسجدسلیمان جهت حضور در فصل آتی رقابتهای لیگ دسته سه همچنان چشم انتظار حمایت مسئولین هستند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نفتونی ها که سال گذشته با قرار گرفتن در رده هشتم رقابتهای لیگ سه در مرحله دوم این مسابقات باقی ماندند برای حضور در […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفتون مسجدسلیمان جهت حضور در فصل آتی رقابتهای لیگ دسته سه همچنان چشم انتظار حمایت مسئولین هستند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نفتونی ها که سال گذشته با قرار گرفتن در رده هشتم رقابتهای لیگ سه در مرحله دوم این مسابقات باقی ماندند برای حضور در این بازیها کار نسبتاً راحتی را پیش رو خواهند داشت.این تیم که با معرفی بیش از 10 بازیکن خود به تیمهای لیگ یک و دو کشور تا حدود زیادی در بحث استعدادیابی و پرورش بازیکن موفق بوده است در مسابقات امسال نیز اولویت خود را بر جذب بازیکنان بومی قرار داده است.

احسان قاضی سرمربی جوان و موفق تیم نفتون در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از اواسط آبان ماه تست گیری از بازیکنان را جهت تکمیل لیست تیم آغاز خواهیم کرد و امیدواریم که همچون سالهای اخیر بتوانیم از جوانان مستعد شهرستانی در ترکیب تیم خود استفاده کنیم.

قاضی افزود: همچنان پیگیر حل مشکلات مالی تیم هستیم و با مساعدت و حمایت مسئولین از نفتون بتوانیم نماینده شایسته فوتبال مسجدسلیمان در رقابتهای لیگ دسته سه باشیم.

گفتنی است که رقابتهای مرحله اول رقابت های لیگ دسته سوم با حضور 60 تیم در 5 گروه 12 تیمی از اواخر مهرماه آغاز می شود و دو تیم اول هر گروه به مرحله دوم راه پیدا می کنند.مرحله دوم نیز با حضور 30 تیم  برگزار خواهد شد که شامل 10 تیم صعود کننده از مرحله اول فصل جدید لیگ دسته سوم، 12 تیم از مرحله دوم فصل گذشته لیگ دسته سوم از جمله نفتون مسجدسلیمان و 8 تیم که در فصل گذشته از لیگ دوم به لیگ سوم سقوط کرده اند، می باشد.