نفت ،ماشین سازی را به لیگ برتر فرستاد…!؟/ اولین شکست شاگردان حافظی در نیم فصل دوم
نفت ،ماشین سازی را به لیگ برتر فرستاد…!؟/ اولین شکست شاگردان حافظی در نیم فصل دوم

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی تبریز به سود تیم میهمان خاتمه پیدا کرد تا ماشین سازان شانس صعود خود را به لیگ برتر بیش از گذشته ببینند و به رده دوم جدول رده بندی صعود کنند. هفته سی‌وسوم لیگ یک – استادیوم بهنام محمدی مسجدسلیمان دوشنبه ۲۳  فروردین ۹۵ […]

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی تبریز به سود تیم میهمان خاتمه پیدا کرد تا ماشین سازان شانس صعود خود را به لیگ برتر بیش از گذشته ببینند و به رده دوم جدول رده بندی صعود کنند.

هفته سی‌وسوم لیگ یک – استادیوم بهنام محمدی مسجدسلیمان
دوشنبه ۲۳  فروردین ۹۵ – ساعت ۱۷
نفت مسجدسلیمان ۱ – ماشین‌سازی تبریز ۲
گل‌ها: بهرام احمدی (۹۰- پنالتی) برای نفت – افشین دانشیان (۸) – امین قاسمی‌نژاد (۸۱- پنالتی) برای ماشین‌سازی
داور: جواد محمدی
کمک‌داوران: محمدرضا طالبی و براتعلی مولوی
اخراج: رسول خطیبی (سرمربی ماشین‌سازی)
اخطار: مصطفی نوروزی، رسول حسینی (نفت) – مهدی محمدپور، افشین دانشیان، پویا سیف‌پناهی(ماشین‌سازی)
تماشاگر: پنج هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: رسول حسینی، محمد خان‌احمدی، اتابک نمازی، ابراهیم فلاح، شایان کارگر، ستار دراجی، امین مردانی (۵۸- احمد داودی)، مصطفی نوروزی، محسن آذرباد (۶۷- میلاد صالحوند)، بهرام احمدی و سعید خردمند (۸۱- مجتبی زارع)
سرمربی: فرزاد حافظی

ماشین‌سازی تبریز: مهدی اسلامی، مهدی محمدپور، علی جراح‌کار، سعید مهدی‌پور، مجتبی بیژن، امین قاسمی‌نژاد، افشین دانشیان، امیر تیزرو، پویا سیف‌پناهی، حامد پاکدل و محسن دلیر
سرمربی: رسول خطیبی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی تبریز به سود تیم میهمان خاتمه پیدا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، اولین اتفاق مهم بازی در دقیقه دوم رقم خورد که رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی در پی اعتراض شدید به داور مسابقه از روی نیمکت تیمش اخراج شد و بازی را برای لحظاتی متوقف کرد. اعتراض خطیبی در همان ابتدای مسابقه تأثیر زیادی در نحوه قضاوت جواد محمدی گذاشت و داور حداقل تا پایان نیمه اول چند تصمیم بحث برانگیز داشت.

یاران ماشین‌سازی که در نیمه نخست بازی برابری را با تیم میزبان ارائه می‌کردند، خیلی زود روی یک شوت از راه دور به گل رسیدند و ضربه افشین دانشیان از فاصله ۲۵ متری در دقیقه هشتم به تور دروازه نفت مسجدسلیمان بوسه زد تا تیم میهمان پیش بیفتد. پس از این گل بازیکنان نفت در صدد جبران نتیجه برآمدند و چند موقعیت گلزنی هم خلق کردند که ثمری نداشت.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان در اواسط نیمه اول شدیداً اعتقاد داشتند که مدافع ماشین‌سازی روی مصطفی نوروزی مرتکب خطای پنالتی شده است اما داور مسابقه تشخیص تمارض داد و به بازیکن نفت مسجدسلیمان کارت زرد نشان داد تا هواداران نفت به شدت معترض شوند.

بازیکنان ماشین‌سازی که پس از زدن گل روی ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شدند، در دقایق ۲۴ و ۲۶ روی دروازه نفت خطرساز شدند که واکنش‌های رسول حسینی مانع از افزایش گل‌های تیم میهمان شد. در دقیقه ۳۷ هم یک فرصت عالی نصیب بهرام احمدی بازیکن نفت شد ولی این بازیکن نتوانست از فاصله نزدیک دروازه ماشین‌سازی را باز کند تا نیمه نخست با یک گل به‌سود ماشین‌سازی خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم، تیم نفت مسجدسلیمان کاملاً تهاجمی ظاهر شد و فرزاد حافظی نیز دست به تغییرات هجومی در ترکیب تیمش زد تا از اولین باخت دور برگشت جلوگیری کند. بازیکنان نفت اولین خطر جدی این نیمه را در دقیقه ۴۷ خلق کردند اما ارسال خطرناک مصطفی نوروزی از جلوی دروازه تیم ماشین‌سازی عبور کرد. در دقیقه ۵۵ ضربه دیدنی بهراح احمدی با بدشانسی این بازیکن راهی به دروازه تیم میهمان پیدا نکرد و در دقیقه ۷۵ ضربه سر مصطفی نوروزی با اختلاف اندکی به خارج رفت.

پس از اینکه فرصت‌های گلزنی تیم نفت مسجدسلیمان از دست رفتند، تیم ماشین‌سازی در اولین خطر جدی این نیمه به یک ضربه پنالتی رسید که این ضربه را امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۸۱ تبدیل به گل دوم کرد تا امیدهای تیم میزبان را کمرنگ کند.

نفت مسجدسلیمان در اندک دقایق باقی مانده روی حرکت احمد داودی صاحب پنالتی شد و توسط بهرام احمدی از روی نقطه پنالتی به گل رسید اما این گل برای جبران شکست کافی نبود و این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک تیم میهمان به پایان رسید.

نفت مسجدسلیمان با این شکست از ۳۳ مسابقه و با ۴۶ امتیاز به رده نهم جدول نزول کرد تا شانس صعود را تا حدود بسیار زیادی از دست بدهد.