نفت مسجدسلیمان احیا شده برای صعود
نفت مسجدسلیمان احیا شده برای صعود
به نظر می رسد در جام حذفی نیز نفت مسجدسلیمان شانس صعود به مراحل بعدی مسابقات را دارد و می تواند همچون سال 99 که تا نیمه نهایی جام حذفی پیش رفت امسال نیز شگفتی ساز واقع شود و در ادامه موفقیت در مسابقات لیگ یک نتایج رضایت بخشی کسب کند.

عصر اولین ها// وضعیت کنونی نفت مسجدسلیمان در جدول رده بندی لیگ یک به گونه ای است که شانس این تیم را برای حضور مجدد در لیگ برتر افزایش داده است.

به گزارش عصر اولین ها، با شروع نا امیدکننده نفتی ها در اوایل فصل و حواشی متعدد باشگاه به ندرت شانسی را برای صعود زردپوشان به لیگ برتر قائل بودند. روند نتیجه گیری و حضور در جمع مدعیان اما موجب شده تا امیدها به اردوی شیران زاگرس برگردد و این تیم از شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار باشد. پیروزی مقابل سایپا مدعی و کسب حداکثر امتیازات در پنج هفته اخیر نشان می دهد که نفت مسجدسلیمان تیم متفاوتی در مقایسه با اول فصل به شمار می رود. بررسی های آماری نیز وضعیت مساعد نفت مسجدسلیمان را نشان می دهد و از حیث گل زده با ۲۱ گل دومین خط حمله موفق لیگ یک را داراست. هر چند در خط دفاعی چندان مطلوب ظاهر نشده تا با دریافت ۱۴ گل در ۱۵ مسابقه در اندیشه تقویت خط دفاعی باشد. ضمن این که کسب ۵ تساوی از رقابت پایاپای نفتی ها مقابل حریفان حکایت دارد و یک سوم مسابقات این فصل با یک امتیاز خاتمه یافته است. در جدول رده بندی نیز هم اکنون نفت مسجدسلیمان بالاتر از تیم های مدعی فجرسپاسی، سایپا و مس کرمان قرار دارد و در صورت ادامه روند رو به رشد خود می تواند در نیم فصل دوم نیز بعنوان گزینه جدی صعود مطرح شود.

در بازی های پیش رو نفت مسجدسلیمان ابتدا میزبان مس کرمان در مسجدسلیمان خواهد بود و سپس در خانه ی خوشه طلایی به میدان خواهد رفت تا نیم فصل اول مسابقات خاتمه یابد. علاوه بر این شاگردان اشکش در مرحله سوم جام حذفی ۷ دیماه میهمان ستارگان بهمن جوان تهران خواهد بود. این تیم تازه تأسیس با سرمربیگری محسن ایران نژاد در لیگ دسته دوم قرار دارد. به نظر می رسد در جام حذفی نیز نفت مسجدسلیمان شانس صعود به مراحل بعدی مسابقات را دارد و می تواند همچون سال ۹۹ که تا نیمه نهایی جام حذفی پیش رفت امسال نیز شگفتی ساز واقع شود و در ادامه موفقیت در مسابقات لیگ یک نتایج رضایت بخشی کسب کند.