نفت مسجدسلیمان نائب قهرمان لیگ برتر گلف کشور شد
نفت مسجدسلیمان نائب قهرمان لیگ برتر گلف کشور شد

سایت خبری شهر اولین ها//پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر گلف کشور با انجام داربی داغ و حساس نفتی ها به سرانجام رسید و این بار تیم ملی حفاری اهواز قهرمان این دوره از رقابت های لیگ برتر شد . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تیم ملی حفاری در رقابت حساس و تعیین  […]

سایت خبری شهر اولین ها//پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر گلف کشور با انجام داربی داغ و حساس نفتی ها به سرانجام رسید و این بار تیم ملی حفاری اهواز قهرمان این دوره از رقابت های لیگ برتر شد .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تیم ملی حفاری در رقابت حساس و تعیین  کننده ی جام قهرمانی با تیم نفت مسجدسلیمان توانست ضمن شکست حریف سرسختش عنوان قهرمانی را از آن خود نماید .
طی این رقابت ها تیم ملی حفاری با کسب نتیجه ۴ بر ۲ توانست تیم همیشه مدعی نفت مسجدسلیمان را شکست دهد و   تنها بدلیل تفاضل گل بیشتر توانست جام قهرمانی را از آن خود نماید . تیم نفت مسجدسلیمان نیز به مقام نائب قهرمانی رسید تا در تاریخ گلف کشورمان همچنان پرافتخارترین تیم کشور از حیث کسب عناوین قهرمانی باقی بماند .
در دیگر بازی هفته پایانی تیم هیأت گلف تهران که مقام سومی اش قطعی شده بود از رقابت با تیم آزادگان مسجدسلیمان سر باز زد و طبق نظر کمیته مسابقات فدراسیون این مسابقه با نتیجه ۶ بر ۰ بسود تیم مسجدسلیمانی عنوان شود .
شایان ذکر است ورزش گلف که از جمله ورزش هایی است که با صنعت نفت گره خورده و مسجدسلیمان بعنوان مهد و زادگاه این ورزش در خاورمیانه همیشه جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور بوده است . همچنین گلف بازان مسجدسلیمانی همیشه شاکله اصلی تیم ملی کشورمان بوده اند و در این عرصه افتخارات فراوانی برای کشورمان کسب کرده اند .