نفت مسجدسلیمان همچنان در خواب تابستانی بسر می برد … ؟!
نفت مسجدسلیمان همچنان در خواب تابستانی بسر می برد … ؟!

شهر اولین ها//این روزها باشگاه ‌نفت مسجدسلیمان در سکوت به سر می‌برد و در آن خبری نیست، نه فعالیت خاصی صورت می‌گیرد، نه برنامه خاصی تدوین می‌شود، نه خبری از جذب بازیکن ، سرمربی جدید و تسویه حساب بابازیکنان قدیمی است، هر چه قدر هم که با تلفن مسوولان و بازیکنان این باشگاه تماس می‌گیریم […]

شهر اولین ها//این روزها باشگاه ‌نفت مسجدسلیمان در سکوت به سر می‌برد و در آن خبری نیست، نه فعالیت خاصی صورت می‌گیرد، نه برنامه خاصی تدوین می‌شود، نه خبری از جذب بازیکن ، سرمربی جدید و تسویه حساب بابازیکنان قدیمی است، هر چه قدر هم که با تلفن مسوولان و بازیکنان این باشگاه تماس می‌گیریم یا خاموش است یا در دسترس نیست و یا اینکه اصلا جواب نمی‌دهند.

به گزارش شهر اولین ها، حق هم دارند می‌گویند در مسجدسلیمان ومحدوده ی باشگاه نفت خط نمی‌دهد! البته فقط در زمان‌هایی که نفت دچار مشکلات حاشیه ای می‌شود این اتفاق (عدم آنتن‌دهی) رخ می‌دهد.خلاصه اینکه از اوضاع و احوال نفت بی‌خبر‌، بی‌خبریم.

خصوصا از تغییرات احتمالی باشگاه گویا قرار نیست خبری هم باشد؛ اما باد سخن‌چین که به سوی ما می‌آمد، خبرهایی در گوشمان نجوا کرد، خبرهایی که ما از شنیدنش بسیار متعجب شدیم ولی خب نمی‌توانیم بگوییم خوب یا بد، اگر هم بگوییم مثل خیلی از باشگاهداران دولتی و خصوصی سریع واکنش از خود نشان می‌دهند! فقط همین قدر بگوییم که این سکوت و بی‌خبری در نفت آرامش قبل از طوفان است، بله گویا طوفانی در راه است و این طوفان خیلی‌ها را با خود می‌برد و یک سری افراد را با خود می‌آورد، آن سوی پرده، آری؛ پشت پرده خبرهای زیادی است!

در این سکوت شیران زاگرس خبرهای بسیار نهفته است. خوب در گوش دوستداران فوتبال این دیار از آن دورها صدایی می‌آید، هوا هم کمی گرم شده انگار خیلی نزدیک است، راستی آقایان مدیریت فعلی مراقب باشید.این گرمی هوا و این شرجی و… آقایان را از خواب خوش خود بیدار کند وگرنه بعد از طوفان و… شاید گروهی از این تغییرات خوشحال و گروهی هم زانوی غم بغل گرفته و برای آینده اشک خواهند ریخت.

اما عده‌ای اعتقاد دارند عدم صعود نفت به لیگ‌برتر اگر هیچ مزیتی نداشت ماهیت بسیاری از بازیکنان این تیم را نشان داد! بازیکنانی که هر بار مصاحبه‌ای از آنها دررسانه های گروهی چاپ می‌شد به گونه‌ای سخن می‌گفتند که گویی از فرهاد و شیرین هم عاشق‌ترند! آنها خود را عاشق مردم مسجدسلیمان معرفی می‌کردند و اظهار می‌داشتند اگر کوه‌ها بلرزند، آنها در عشق به ‌نفت و مردمان مسجدسلیمان دچار تزلزل خاطر نخواهد شد! می‌گفتند برای ما پول آنقدر بی‌ارزش است که حتی حاضریم از جیب خودمان و به خزانه باشگاه کمک کنیم!

اما باید رک و پوست‌کنده بگوییم نفت را مدعیان دروغین به رنگ زردطلایی بیچاره کردند! به هر حال همانگونه که در ابتدای مطلب از وقوع طوفانی جدید خبر داده‌ایم، امیدواریم نفتی‌ها با این طوفانی که در راه است به ساحل آرامش برسند.

ورزش جوان