نفت مسجدسلیمان ۰-پیکان۱/نه ؛ این نفت گل نمی زند…/ مرزبان :تساوی عادلانه تر بود
نفت مسجدسلیمان ۰-پیکان۱/نه ؛ این نفت گل نمی زند…/ مرزبان :تساوی عادلانه تر بود

سایت خبری شهر اولین ها// نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ دسته اول در خانه مقابل پیکان متحمل شکست شد تا در قعر جدول رده بندی مسابقات قرار بگیرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،فرزاد حافظی که تیمش را با ترکیب یوسف بهزادی ٫علی جهانگیری ،محمد خان احمدی ،اتابک نمازی،حمزه حدادی ٫رامین قربانی(۵۵ بهرام […]

سایت خبری شهر اولین ها// نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ دسته اول در خانه مقابل پیکان متحمل شکست شد تا در قعر جدول رده بندی مسابقات قرار بگیرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،فرزاد حافظی که تیمش را با ترکیب یوسف بهزادی ٫علی جهانگیری ،محمد خان احمدی ،اتابک نمازی،حمزه حدادی ٫رامین قربانی(۵۵ بهرام احمدی) ٫فرشید علیزاده(۶۵ میلاد داوودی) ٫ستار دراجی ،محمد هادی یعقوبی ،احمد داوودی ٫سجاد موسوی(۷۸ خیرالله ویسی) به میدان فرستاده بود و زردپوشان حملاتی را طی مدت بازی بر روی دروازه حریف تدارک دیدند اما همچون سه دیدار گذشته در گلزنی ناکام ماندند.

شاید اگر دو موقعیت مسلم گلزنی نفتی ها در دقایق ۳۹ و ۵۹ توسط فرشید علیزاده و سجادموسوی و نیز پنالتی هدر رفته دقیقه ۸۳ توسط محمدخان احمدی به گل تبدیل می شد اکنون نتیجه ای دیگر رقم می خورد اما تک گل مهدی نظری در دقایق پایانی نیمه اول باعث شد تا بازی همین یک گل به سود پیکان خاتمه یابد تا پیکان با ۱۰ امتیاز در صدر و نفت مسجدسلیمان نیز با دو امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گیرند.

نفتی ها در هفته پنجم لیگ دسته یک روز پنجشنبه ۱۹ شهریورماه میهمان پاس همدان خواهند بود.

مرزبان: تساوی عادلانه ترین نتیجه بود…

علیرضا مرزبان در خصوص دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از کسب پیروزی و سه امتیاز این مسابقه خوشحال هستم اما با توجه به اینکه تیم نفت موقعیتهای خوبی از جمله ضربه پنالتی را برای گلزنی داشت بازی می توانست با نتیجه تساوی به پایان برسد و به نظر من نتیجه تساوی عادلانه تر بود.

فرزاد حافظی سرمربی تیم نفت نیز پس از شکست تیمش در مصاحبه با خبرنگاران حاضر نشد…