نفت مسجدسلیمان 1 – فولاد یزد 0/ نفت برد ؛ بزن به تخته …
نفت مسجدسلیمان 1 – فولاد یزد 0/ نفت برد ؛ بزن به تخته …

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و فولاد یزد با نتیجه یک بر صفر به سود نفت به پایان رسید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نیمه اول دیدار نفت و فولاد یزد، کم حادثه دنبال شد و بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت. مهم ترین فرصت خلق […]

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و فولاد یزد با نتیجه یک بر صفر به سود نفت به پایان رسید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نیمه اول دیدار نفت و فولاد یزد، کم حادثه دنبال شد و بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت. مهم ترین فرصت خلق شده در این نیمه، ضربه بهرام احمدی در دقیقه 23 بود که توسط ایمن تراج سنگربان تیم مهمان مهار شد تا نیمه نخست بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم، تیم نفت مسجدسلیمان چهره تهاجمی پیدا کرد و بازیکنان این تیم با ارائه بازی هجومی به دروازه تیم فولاد یزد فشار آوردند. میکائیل ایمن تراج، دروازه بان تیم فولاد یزد، در دقیقه 50 ضربه سر بهرام احمدی و در دقیقه 68 ضربه راه دور و محکم حمزه حدادی را با دو واکنش زیبا به کرنر فرستاد اما سرانجام در دقیقه 70 قفل دروازه تیم مهمان با ضربه سر احمد داودی گشورده شد.

پس از  گل تیم نفت مسجدسلیمان، بازی در بیست دقیقه پایانی زیباتر شد و دو تیم چند فرصت گلزنی را خلق کردند اما بازی در نهایت با همان تک گل به سود نفت خاتمه یافت تا طلسم نتیجه نگرفتن این تیم شکسته شود و جمع امتیازات زردپوشان به عدد 23 برسد.

شرح گل:
1-10 (نفت): کرنر ارسالی احسان علوان زاده با ضربه سر احمد داودی بازیکن کوتاه قامت تیم نفت مسجدسلیمان تکمیل شد تا دروازه تیم فولاد یزد روی پاشنه بچرخد.