نفت مسجدسلیمان 2- ایرانجوان 2 / ضعف مشهود گلزنی ، دو پنالتی پر سر و صدا و دیگر هیچ …
نفت مسجدسلیمان 2- ایرانجوان 2 / ضعف مشهود گلزنی ، دو پنالتی پر سر و صدا و دیگر هیچ …

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و ایرانجوان بوشهر از سری رقابتهای هفته دهم لیگ دسته اول به نتیجه تساوی 2 بر 2 انجامید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تیم نفت مسجدسلیمان که برای اولین بار طی فصل جاری در حضور تماشاگرانش به میدان می رفت، در نیمه […]

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و ایرانجوان بوشهر از سری رقابتهای هفته دهم لیگ دسته اول به نتیجه تساوی 2 بر 2 انجامید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تیم نفت مسجدسلیمان که برای اولین بار طی فصل جاری در حضور تماشاگرانش به میدان می رفت، در نیمه اول بهتر از تیم ایرانجوان کار کرد و مزد این برتری را با یک گل گرفت. اولین خطر نیمه اول با شوت راه دور مصطفی احمدی بازیکن مهمان در دقیقه 15 خلق شد که این ضربه را یوسف بهزادی در دو مرحله مهار کرد و پس از آن بود که نفتی ها بر بازی مسلط شدند.
در دقیقه 20 شوت سنگین فرشید علیزاده توسط الهایی سنگربان ایرانجوان به کرنر فرستاده شد و در دقیقه 21 ضربه سر علی جهانگیری بازیکن نفت با اختلاف اندک از کنار دروازه تیم مهمان عبور کرد. فشار یاران نفت مسجدسلیمان سرانجام در دقیقه 43 نتیجه داد و این تیم با ضربه پنالتی فرشید علیزاده از ایرانجوان پیش افتاد تا نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر راهی رختکن شود.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که تیم ایرانجوان بر روی اشتباه مدافعان نفت به یک ضربه آزاد و سپس گل مساوی دست پیدا کرد. پس از این گل تیم نفت برای رسیدن به گل دوم به دروازه ایرانجوان فشار آورد و همانند نیمه نخست به یک پنالتی منجر به گل رسید تا باز هم از تیم مهمان پیش بیفتد اما به فاصله چهار دقیقه مانده به پایان بازی بود که ایرانجوان گل مساوی را توسط طارمی وارد دروازه تیم نفت کرد تا این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کند و امتیازات بین طرفین تقسیم شود.

تیم نفت با این تساوی خانگی با 9 امتیاز از 8 مسابقه در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت تا در دو دیدار خارج از خانه خود در هفته های آتی به مصاف گیتی پسند اصفهان و نساجی مازندران برود.