نفت ۱ – گل گهر ۱  / توقف زردپوشان مقابل گربه سیاه
نفت ۱ – گل گهر ۱  / توقف زردپوشان مقابل گربه سیاه

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و گل‌گهر سیرجان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. هفته سی‌وپنجم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی دوشنبه ۶ اردیبهشت ۹۵ – ساعت ۱۷ نفت مسجدسلیمان ۱ – گل‌گهر سیرجان ۱ گل‌ها: احمد داودی (۳۸) – امجد شکوه‌مقام (گل‌گهر) داور: روح‌الله […]

سایت خبری شهر اولین ها// دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و گل‌گهر سیرجان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

هفته سی‌وپنجم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی
دوشنبه ۶ اردیبهشت ۹۵ – ساعت ۱۷
نفت مسجدسلیمان ۱ – گل‌گهر سیرجان ۱
گل‌ها: احمد داودی (۳۸) – امجد شکوه‌مقام (گل‌گهر)
داور: روح‌الله شریفی
کمک‌داوران: فرهاد مروجی و اسد حاج‌محمد
اخطار: سعید خردمند (نفت) – امیر رفعتی (گل‌گهر)
تماشاگر: هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، حمزه حدادی، اتابک نمازی، علی جهانگیری، کیومرث چراغی، ستار دراجی (۷۷- بهرام احمدی)، احمد داودی، فرشید علیزاده، احسان علوان‌زاده (۶۵- محسن آذرباد)، مصطفی نوروزی و سعید خردمند (۸۵- میلاد صالحوند)
سرمربی: فرزاد حافظی (محروم از نیمکت)

گل‌گهر سیرجان: مجید غلامی، کاوه زنگیان، محمدرضا جانی‌پور، مهران گلزاری، حکمت فولادپور (۴۶- امجد شکوه‌مقام)، حمزه مظفری، مجید جلالی‌فر، حسین رسولی، اسماعیل کیانی (۶۰- مهرداد آوخ)، احسان تأییدی و امیر رفعتی (۸۱- رضا محمودآبادی)
سرمربی: مجید نامجومطلق

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و گل‌گهر سیرجان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از خوزستان اسپورت، نفت مسجدسلیمان که فرزاد حافظی را به‌دلیل اخراج در بازی قبلی روی نیمکت نداشت، در نیمه نخست ارائه‌گر یک بازی تهاجمی بود و بهتر از تیم میهمان ظاهر شد. نفتی‌ها که شانس صعود به لیگ برتر را از دست داده بودند، بدون استرس بازی می‌کردند و در نیمه اول صاحب چند فرصت گلزنی شدند که یک گل حاصل این فرصت‌ها بود.

در این نیمه، ابتدا ضربه محکم مصطفی نوروزی در دقیقه ۲۴ توسط غلامی دروازه‌بان گل‌گهر به کرنر فرستاده شد و در دقیقه ۳۵ کار خوب تیمی بازیکنان نفت و ضربه ستار دراجی از بالای دروازه گل‌گهر به خارج رفت.

قفل دروازه تیم میهمان سرانجام در دقیقه ۳۸ شکسته شد و نفتی‌ها توسط احمد داودی به گل رسیدند. تا نیمه اول را با یک گل زده به سود خود تمام کنند.

در نیمه دوم، روند بازی تغییر کرد و تیم میهمان نمایش بهتری نسبت به نیمه نخست داشت. گل‌گهر در این نیمه با یک تغییر به میدان آمد و امجد شکوه‌مقام بازیکن خوزستانی به ترکیب گل‌گهر اضافه شد تا همین بازیکن گل تساوی را در دقیقه ۵۹ وارد دروازه نفت کند. البته دقایقی قبل از این گل بود که یک صحنه مشکوک درون محوطه جریمه تیم میهمان رخ داد اما داور میدان اعتقادی به پنالتی نداشت که این امر با اعتراض شدید بازیکنان نفت مسجدسلیمان همراه شد.

نفتی‌ها در ۳۰ دقیقه پایانی فشار زیادی به تیم گل‌گهر وارد کردند ولی حملات این تیم ثمری را در پی نداشت تا این مسابقه در نهایت با تقسیم بین دو تیم به پایان برسد.

شرح گل‌ها
۱-۰ (نفت): حرکت سریع و پاس رو به بیرون سعید خردمند با ضربه تمام کننده احمد داودی تکمیل شد تا بازیکنان نفت مسجدسلیمان به گل اول بازی برسند.

۱-۱ (گل‌گهر): امجد شکوه‌مقام بازیکن خوزستانی تیم گل‌گهر که در نیمه دوم به میدان آمده بود، با یک ضربه محکم و دیدنی دروازه نفت را گشود را نتیجه را برابر کند.