نفت M.I.S از چهارمین مدعی هم امتیاز می‌گیرد؟
نفت M.I.S از چهارمین مدعی هم امتیاز می‌گیرد؟

شهر اولین ها//نفت مسجدسلیمان در بازی با شهر خودروی مشهد نیز به دنبال گرفتن امتیاز از یک مدعی دیگر است. به گزارش شهر اولین ها، بعد از قرعه کشی رقابت های لیگ برتر نوزدهم مشخص شد که تیم تحت هدایت مهدی تارتار در 5 هفته ابتدایی باید با 4 مدعی قهرمانی رقابت‌ها یعنی تراکتور، استقلال،‌سپاهان […]

شهر اولین ها//نفت مسجدسلیمان در بازی با شهر خودروی مشهد نیز به دنبال گرفتن امتیاز از یک مدعی دیگر است.

به گزارش شهر اولین ها، بعد از قرعه کشی رقابت های لیگ برتر نوزدهم مشخص شد که تیم تحت هدایت مهدی تارتار در 5 هفته ابتدایی باید با 4 مدعی قهرمانی رقابت‌ها یعنی تراکتور، استقلال،‌سپاهان و شهرخودرو دیدار کند که این بازی‌ها از کار سخت نفتی ها حکایت داشت.

شاگردان مهدی تارتار اما در 4 بازی گذشته عملکرد خوبی از خود برجای گذاشتند و موفق شدند نتایج نسبتا خوبی به دست آورند. آنها از تراکتور، استقلال و سپاهان شکست نخوردند و حالا در گام پنجم لیگ برتر شهر خودرو را در پیش دارند. بی‌تردید نفتی‌‌ها با نتایج خوبی که مقابل 3 تیم مدعی لیگ برتر کسب کرده‌اند، انگیزه‌شان برای مسابقه فردا با تیم یحیی گل‌محمدی نیز افزایش یافته و امیدوارند چهارمین مدعی قهرمانی را نیز در ورزشگاه خانگی خود متوقف کنند.

مشکلی که در نفت مسجدسلیمان وجود دارد، پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان این تیم است. مدیران باشگاه به بازیکنان وعده داده بودند که تا پایان شهریورماه به آنها درصدی از قراردادهایشان را بپردازند اما تا این لحظه هیچ پولی به حساب نفرات واریز نشده و این مساله نگرانی‌هایی را بابت آینده مسجدسلیمانی‌ها به وجود آورده است.

گفتنی است؛ دیدار نفت مسجدسلیمان و شهر خودروی مشهد ساعت 18:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.