نماینده مردم مسجدسلیمان : کسب مهارت‌، لازمه جذب نیروهای بومی است
نماینده مردم مسجدسلیمان : کسب مهارت‌، لازمه جذب نیروهای بومی است

شهر اولین ها// نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی بر مهارت‌آموزی نیروی انسانی بومی مورد نیاز صنایع استان برای ورود به بازار کار تاکید کرد. علی عسگر ظاهری امروز با اشاره به شعار مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار کرد: با این شعار مسیر همه […]

شهر اولین ها// نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی بر مهارت‌آموزی نیروی انسانی بومی مورد نیاز صنایع استان برای ورود به بازار کار تاکید کرد.

علی عسگر ظاهری امروز با اشاره به شعار مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار کرد: با این شعار مسیر همه قوا مشخص است و باید از همه توانمندی‌های موجود استفاده شود.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال از به هم پیوستن و همکاری همه دستگاه‌ها به‌وجود می‌آید تصریح کرد: به منظور فراهم کردن شرایط اشتغال مهم‌ترین عامل در این فرآیند کسب مهارت است که با تلاش می‌توان داشته‌های خودمان را به مهارت و ارزش افزوده تبدیل کرد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مسؤولیت خطیری بر عهده دارد چرا که با توجه به نیازهای روز جامعه باید آموزش‌های مهارتی بدهد نیروی انسانی ماهر را بر اساس علم روز دنیا تربیت کند.

ظاهری با اشاره به جایگاه ویژه مهارت‌آموزی در کشور خاطرنشان کرد: مهارت‌های قدیمی دیگر نمی‌توانند ما را به موفقیت برسانند چرا که تکنولوژی روزانه حال پیشرفت و نیازهای جامعه در حال تغییر است بنابراین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید همسو با تکنولوژی روز دنیا حرکت کند.

وی با بیان اینکه لازمه پیشرفت هر کشوری داشتن نیروی ماهر است توضیح داد: مهارت‌های فنی و حرفه‌ای باید به سمت صنعت نفت حرکت کند و چقدر خوب است به جایی برسیم که مشتقاتی را که دنیا از نفت، گاز و غیره استخراج می‌کنند جوانان ایران این مهم را در کشور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود تولید کنند.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در بخش صنعت ظرفیت‌های بسیار خوبی جهت اشتغال وجود دارد که لزوم تربیت و جذب نیروهای بومی برابر با نیاز صنایع استان است.