نمایندگان دیگر استان ها مظومیت ورزش خوزستان را فریاد بزنند
نمایندگان دیگر استان ها مظومیت ورزش خوزستان را فریاد بزنند

عصر اولین ها// در حالی که انتظار می رفت با اقدامات ۱۸ نماینده خوزستان مشکلات حوزه ورزش و جوانان استان پیگیری و بخش عمده ای از آن مرتفع گردد اما گویا برای توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان به خوزستان باید دست به دامان نمایندگان دیگر استان ها شد تا مظلومیت ورزش خوزستان را فریاد […]

عصر اولین ها// در حالی که انتظار می رفت با اقدامات ۱۸ نماینده خوزستان مشکلات حوزه ورزش و جوانان استان پیگیری و بخش عمده ای از آن مرتفع گردد اما گویا برای توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان به خوزستان باید دست به دامان نمایندگان دیگر استان ها شد تا مظلومیت ورزش خوزستان را فریاد بزنند.

به گزارش عصر اولین ها، ورزش خوزستان حال و روز خوشی را سپری نمی کند و علیرغم افتخارآفرینی ورزشکاران استان در میادین ملی و بین المللی همچنان این مقوله مورد توجه جدی و ویژه نمایندگان استان قرار ندارد. ادامه مشکلات تیم های نفتی در لیگ برتر، وضعیت اسفبار زیرساخت های ورزشی از جمله ورزشگاه غدیر و پنج مهر آبادان، بی توجهی به ورزشهای مدال آور از جمله دو ومیدانی، وزنه برداری، کشتی و … و بسیاری مشکلات دیگر نشان می دهد اقدامات نمایندگان خوزستان آن گونه که می بایست در حوزه ورزش و جوانان رضایت بخش نبوده است.

از طرفی بیش از همه نمایندگان، انتظار می رفت سیدکریم حسینی که خود سال هاست ریاست هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی را عهده دار است برای برون رفت ورزش خوزستان از وضعیت فعلی پیگیری ویژه ای انجام دهد. جالب تر این که اخیراً حسینی در هیات رئیسه فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی عضویت یافته است اما از هیأت استانی وی همچنان خبری نیست.

با تمام این تفاسیر اگر روند کنونی و بی تفاوتی نمایندگان خوزستان ادامه یابد گویا باید صدای مظلومیت ورزش خوزستان از سوی نمایندگان دیگر استان ها به گوش وزیر ورزش و جوانان برسد…