نگاهی به عملکرد انجمن اندیشه نیکان طبیعت زاگرس در شهرستان اقلید
نگاهی به عملکرد انجمن اندیشه نیکان طبیعت زاگرس در شهرستان اقلید
انجمن اندیشه نیکان طبیعت زاگرس در شهرستان اقلید طی ماههای اخیر اقدامات مختلفی در راستای ترویج فرهنگ محیط زیست اجرا نموده است.

عصر اولین ها// انجمن اندیشه نیکان طبیعت زاگرس در شهرستان اقلید طی ماههای اخیر اقدامات مختلفی در راستای ترویج فرهنگ محیط زیست اجرا نموده است.

از جمله این اقدامات می توان به افتتاحیه جشنواره گل آموزشگاهی در شهر اقلید به مناسبت هفته درختکاری در آموزشگاه شهید دباغچی اشاره نمود. این برنامه همراه با اجرای سرود، نمایش عروسکی و دکلمه انجام گرفت.
علاوه بر این جشنواره گل در سطح ۷ آموزشگاه شهر اقلید برگزار شد.این برنامه به یاد و نام شهدای مدافع طبیعت برگزار گردید. مرحله اول جشنواره گل با حضور نونهالان پیش دبستانی کلبه مهر انجام گرفت. در جریان این جشنواره مباحثی چون بازیافت،نه به نایلون،فواید درخت و تفکیک زباله نیز آموزش داده شد. جلسات بعدی جشنواره گل و گیاه با برنامه های جانبی و آموزش مصرف بهینه آب،بازیافت و تفکیک زباله و نیز نکاتی در خصوص نگهداری گل و گیاه و درختکاری در آموزشگاه شهید شریفی اقلید همراه بود.

این جشنواره همچنین در مراکز پیش دبستانی ریحانه بهشتی و آموزشگاه آفرینش با آموزش نکات مورد نظر بویژه در خصوص نگهداری گل و گیاه و درختکاری و اشعار کودکانه بود. از دیگر ویژگی های این جشنواره تشریح جشنواره از دیدگاه چند ساحتی توسط دانش آموزان بود که به نوبه خود تازگی داشت. در پایان هم از نمایشگاه توانمندیهای اقتصادی دانش آموزان بازیدشد.