هفته ای گرم توأم با گرد و غبار احتمالی در انتظار خوزستانی ها
هفته ای گرم توأم با گرد و غبار احتمالی در انتظار خوزستانی ها

سایت خبری شهر اولین ها//مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: به دنبال کاهش قابل ملاحظه دما در چند روز گذشته اما از امروز شنبه به تدریج روند افزایش دما در این استان پیش بینی می شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، کوروش بهادری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دمای هوای […]

سایت خبری شهر اولین ها//مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: به دنبال کاهش قابل ملاحظه دما در چند روز گذشته اما از امروز شنبه به تدریج روند افزایش دما در این استان پیش بینی می شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، کوروش بهادری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دمای هوای خوزستان در چند روز اخیر به شدت کاهش یافت به صورتی که در روزهای جمعه و شنبه در باغملک و دهدز به منفی چهار، ایذه منفی دو، اندیمشک و مسجدسلیمان منفی یک، گتوند و شوشتر صفر و اهواز به دو درجه سانتی گراد رسید.
وی افزود: خلیج فارس نیز مواج است اما تا فردا آرام می شود و در روزهای آینده پدیده خاصی نداریم و جو پایداری در این استان پیش بینی می شود.
بهادری ادامه داد: روز پنجشنبه نیز گرد و غبارخوزستان را فرا گفت و شعاع دید افقی در اهواز، سوسنگرد، بستان و هویزه به ۵۰متر کاهش یافت که منشا آن کانون های گرد و خاک عراق بود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: ممکن است دوباره به دلیل شرایط خاص اقلیمی کشور عراق دوباره گردو غبار ایجاد شود.