هفته موفق تیم های پایه ای نفت مسجدسلیمان در لیگ فوتبال خوزستان
هفته موفق تیم های پایه ای نفت مسجدسلیمان در لیگ فوتبال خوزستان

سایت خبری شهر اولین ها//این هفته از رقابتهای فوتبال پایه ای استان خوزستان با موفقیت تیم های پایه ای نفت مسجدسلیمان همراه بود. در این رقابتها تیم های نوجوانان، جوانان و امید نفت با شکست حریفان خود هفته ای پرگل را رقم زدند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در هفته نهم رقابتهای لیگ […]

سایت خبری شهر اولین ها//این هفته از رقابتهای فوتبال پایه ای استان خوزستان با موفقیت تیم های پایه ای نفت مسجدسلیمان همراه بود. در این رقابتها تیم های نوجوانان، جوانان و امید نفت با شکست حریفان خود هفته ای پرگل را رقم زدند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر امیدهای خوزستان شاگردان بهمن نصیری میزبان شهباز اهواز بودند که با نتیجه سه بر یک حریف خود را بدرقه نمودند تا همچنان در صدر جدول رده بندی رقابتها باقی بمانند. در این دیدار که با درخشش محمد احمدپوری گلر جوان و آینده دار نفتی ها همراه بود که ضمن مهار یک ضربه پنالتی درخششی خیره کننده داشت دانیال آذرگشب،فرجام کریمی و یاسین نجفی گلزنی کردند. ضمن اینکه زردپوشان از همان دقایق ابتدایی مسابقه و با اخراج ارسلان خیرور ۸۰ دقیقه را با ده نفر به کار خود ادامه دادند.

IMG-20160206-WA0002

در لیگ جوانان خوزستان نیز نفت مسجدسلیمان در دزفول دو بر یک شهیدناجی این شهر را شکست داد تا در پایان هفته ششم رقابتها در صدرجدول گروه یک باقی بماند.ضمن اینکه آزادگان مسجدسلیمان نیز در آبادان میزبان خود پاکدلان را با نتیجه چهار بر دو در هم کوبید.

نوجوانان نفت مسجدسلیمان نیز در این هفته میزبان عقاب رامهرمز بود که با نتیجه پرگل چهار بر یک به پیروزی برسد تا به روند پیروزی های خود ادامه دهد.