همزمان با سراسر کشور ؛آغاز امضای طومار تصویب قانون حمایت از حیوانات در شهر اولین ها + تصاویر
همزمان با سراسر کشور ؛آغاز امضای طومار تصویب قانون حمایت از حیوانات در شهر اولین ها + تصاویر

شهر اولین ها//فرایند امضای طومار درخواست تصویب قانون حمایت از حیوانات توسط حامیان و دوستداران حیوانات و محیط زیست موسوم به ‘روبان نارنجی ها’، روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در مسجدسلیمان آغاز شد. به گزارش شهر اولین ها، چندی پیش طوماری برای تسریع در تصویب قانون حمایت از حقوق حیوانات توسط ستاد مردمی دکتر […]

شهر اولین ها//فرایند امضای طومار درخواست تصویب قانون حمایت از حیوانات توسط حامیان و دوستداران حیوانات و محیط زیست موسوم به ‘روبان نارنجی ها’، روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در مسجدسلیمان آغاز شد.

به گزارش شهر اولین ها، چندی پیش طوماری برای تسریع در تصویب قانون حمایت از حقوق حیوانات توسط ستاد مردمی دکتر حسن روحانی، تنظیم و با امضای معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و برخی دیگر از حامیان رئیس جمهوری تهیه شد و مورد توجه حامیان حیوانات و محیط زیست قرار گرفت.
این طرح پس از مدتی زیر نظر تشکل ‘روبان نارنجی» از مرکز کشور به شهرهای مختلف ایران انتقال یافت تا به امضای حامیان آن برسد.امضای این طومار از امروز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در شهرستان مسجدسلیمان آغاز شد و تا ۲۱ تیر ادامه خواهد داشت.
استقبال تمامی اقشار و رده ها سنی مختلف جامعه در روز ابتدایی امضای طومار قابل توجه بوده و برخی امضا کنندگان با نوشتن جملاتی حمایت خود را از تصویب قانون حمایت از حیوانات بطور خاص اعلام نمودند.
گفتنی است که طومارهای یادشده در کل کشور در عرض ۵۴ سانتی متر و در طول های مختلف با جنس پارچه تترون و با هزینه شخصی حامیان و دوستداران حیوانات تهیه می شود.این طومار پس از امضاء توسط شهروندان، پشتوانه ای معنوی و فرهنگی برای تصویب نهایی قانون حمایت از حیوانات خواهد بود و در اقدامی نمادین و پس از فرایند جمع آوری امضا، قرار است تمام این طومارها به یکدیگر متصل شود.