هیأت امام عصر(عج) مسجدسلیمان، پرشور و باشکوه در اولین سال فعالیت + تصاویر
هیأت امام عصر(عج) مسجدسلیمان، پرشور و باشکوه در اولین سال فعالیت + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها//از اوایل انقلاب در منطقه هنرستان فعالیتهای فرهنگی،مذهبی و عزاداری ائمه اطهار آنگونه که می بایست بصورت منسجم انجام نشد و تا حدودی می توان گفت که عدم وجود تشکل مذهبی در این منطقه احساس می شد. به گزارش سایت خبری شهر اولینها، با گذشت زمان جمعی از جوانان مومن، انقلابی […]

سایت خبری شهر اولین ها//از اوایل انقلاب در منطقه هنرستان فعالیتهای فرهنگی،مذهبی و عزاداری ائمه اطهار آنگونه که می بایست بصورت منسجم انجام نشد و تا حدودی می توان گفت که عدم وجود تشکل مذهبی در این منطقه احساس می شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولینها، با گذشت زمان جمعی از جوانان مومن، انقلابی و با تجربه با تشکیل و راه اندازی هیأت امام عصر(عج) در منطقه هنرستان به مراسمات مذهبی و عزاداری اخیر در این منطقه شور و حرارتی خاصی بخشیده بودند. این هیأت که با حضور هیأت امنای فعال خود و پیگیری های آنان بویژه مهران زمانپور نقش تأثیرگذاری در برگزاری فعالیتهای مناسبتی اخیر داشته است در دهه محرم نیز عملکردی چشمگیر و در خور شأن سید و سالار شهیدان داشته است.

هیأت امام عصر(عج) در اولین سال تأسیس خود و در دهه محرم با اجرای مراسمات عزاداری سیدو سالار شهیدان امام حسین (ع) و برپایی ایستگاههای صلواتی ، با حضور فعالانه اهالی و جوانان پرشور و عاشق اهل بیت منطقه هنرستان را در صحنه بهمراه داشت.از جمله برنامه های آتی این هیأت برگزاری جشن نیمه شعبان و کمک به خانواده های محروم و بی بضاعت خواهد بود که قطعاً انجام این فعالیتها در رشد و ارتقاء فرهنگی منطقه موثر خواهد بود. اگر چه حمایتهای حجج الاسلام امینی امام جمعه فرهنگ دوست شهرستان و قندعلی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین تلاشهای علی اکبر مبارزاده رییس شورای هیأت مذهبی نیز در روند فعالیتهای این هیأت جای تشکر و قدردانی دارد.

Honarestan (3)Honarestan (6)Honarestan (8)IMG-20151101-WA0008