وزیر ورزش و جوانان: دستورات ویژه‌ای برای رفع مشکلات نفتی ها صادر شده است
وزیر ورزش و جوانان: دستورات ویژه‌ای برای رفع مشکلات نفتی ها صادر شده است

عصر اولین ها// وزیر ورزش و جوانان در خصوص مشکلات تیم های نفتی بویژه نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان گفت: دستورات ویژه‌ای در خصوص رفع مشکلات نفتی ها صادر شده و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مامور رسیدگی به این مشکلات است. به گزارش عصر اولین ها، سجادی وزیر ورزش و جوانان در خصوص […]

عصر اولین ها// وزیر ورزش و جوانان در خصوص مشکلات تیم های نفتی بویژه نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان گفت: دستورات ویژه‌ای در خصوص رفع مشکلات نفتی ها صادر شده و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مامور رسیدگی به این مشکلات است.

به گزارش عصر اولین ها، سجادی وزیر ورزش و جوانان در خصوص مشکلات تیم‌های نفتی از جمله ۲ تیم صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان گفت: امیدوارم مردم و علاقه‌مندان به تیم‌های نفتی هر کجا که هستند سالم و سلامت باشند. من به مردم و نمایندگان استان خوزستان و سایر استان‌ها قول داده‌ام که به امور باشگاهی آن‌ها رسیدگی کنم. دستورات ویژه‌ای در خصوص رفع مشکلات تیم‌های نفتی صادر شده و مدیران کل ورزش و جوانان در استان‌ها از جمله خوزستان، مامور رسیدگی به این مشکلات هستند.

وزیر ورزش و جوانان، تصریح کرد: قرار است که گزارش‌هایی از سوی ادارات کل استان‌ها به من داده شود و یکی از این مدیران کل که ماموریتی به او محول شده بود، در چند روز آینده با من جلسه‌ای برگزار خواهد کرد. اگر نیاز باشد تا با وزارتخانه‌هایی همچون وزارت نفت تعاملی صورت پذیرد، حتما با خواهش و تمنا این کار را خواهم کرد تا مشکلات این تیم‌ها برطرف شود. من به عنوان خادم مردم هر کاری که لازم باشد تا امید به ورزش کشور بازگردد، انجام خواهم داد.