ویزیت رایگان بیماران و توزیع اقلام آموزشی در مناطق محروم شهرستان اندیکا
ویزیت رایگان بیماران و توزیع اقلام آموزشی در مناطق محروم شهرستان اندیکا

سایت خبری شهر اولین ها//مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: یک تیم پزشکی با همکاری جمعیت هلال احمر استان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیماران مناطق محروم بخش مرکزی شهرستان اندیکا را به صورت رایگان معاینه کردند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، علی خدادادی افزود: این تیم پزشکی متشکل از پزشک […]

سایت خبری شهر اولین ها//مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: یک تیم پزشکی با همکاری جمعیت هلال احمر استان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیماران مناطق محروم بخش مرکزی شهرستان اندیکا را به صورت رایگان معاینه کردند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، علی خدادادی افزود: این تیم پزشکی متشکل از پزشک عمومی ، دندانپزشک، ماما،بینایی سنج وشنوایی سنج بودند که از روز سه شنبه تا جمعه به مدت چهار روز در منطقه حضور داشتند.
خدادادی با اشاره به برنامه های جمعیت هلال احمر خوزستان در راستای خدمات رسانی به مردم مناطق شهرستان اندیکا تصریح کرد:بزودی یک بیمارستان سیار با کادر متخصص برای خدمات رسانی به مردم مناطق محروم در یکی از کانون های جمعیتی این شهرستان مستقر و بیماران این مناطق به صورت رایگان معاینه و درمان می شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت:این جمعیت در راستای خدمات بشر دوستانه ابتدا مناطق محروم را شناسایی و پس از نیاز سنجی با یک برنامه ریزی دقیق نسبت به رفع محرومیت ها اقدامات لازم را انجام می دهد.
وی افزود:با توجه به نزدیک شدن ماه مهر، اقلام آموزشی ،کمک آموزشی و پوشاک که توسط جمعیت هلال احمر و کمک خیرین تهیه شده بود بین دانش آموزان این مناطق توزیع شد.
شاپور باقری رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا نیز گفت:خدمات رسانی در مناطق این شهرستان به علت وسعت و پراکندگی با مشکلات زیادی روبه رو است.
وی ارایه آموزش برای مقابله با حوادث طبیعی و انسانی را بسیار مهم دانست و گفت:خوشبختانه در یک سال گذشته بیش از یک هزار نفر از مردم شهرستان اندیکا آموزش های اولیه مقابله با حوادث را فرا گرفتند.
مرجع:ایرنا