پارک زاگرس مسجدسلیمان؛ طعمه جدید زمین خواران
پارک زاگرس مسجدسلیمان؛ طعمه جدید زمین خواران
علیرغم گذشت بیش از یک دهه از آغاز به کار عملیات احداث پارک زاگرس مسجدسلیمان، بلاتکلیفی روند احداث آن موجب شده تا محدوده پارک به مکانی برا جولان زمین خواران تبدیل شود.

عصر اولین ها// اگر چه با کلنگ زنی پارک کوهستانی زاگرس امیدواری برای توسعه فضای سبز و رونق گردشگری در سطح شهرستان افزایش یافت؛ اما با گذشت زمان بلاتکلیفی روند احداث پارک موجب شده تا محدوده آن مکانی برای جولان زمین خواران به شمار برود.

به گزارش عصر اولین ها، اگر چه روند عملیات اجرایی برای احداث پارک زاگرس در منطقه هشت بنگله سال گذشته بصورت مقطعی از سر گرفته شد اما عدم تدوین برنامه مشخصی برای تکمیل عملیات اجرایی آن موجب شده تا محدوده پارک طی ماه‌های اخیر به محلی جهت تخلیه نخاله های ساختمانی تبدیل شود و مکاتبات و پیگیری های اهالی منطقه نیز بدون نتیجه باقی بماند.

بدون شک پارک کوهستانی زاگرس باتوجه به موقعیت جغرافیایی و دارا بودن استانداردها و قابلیت های لازم می تواند به نقطه مهمی در گردشگری شهرستان تبدیل شود. این منطقه در کنار موقعیت مکانی و چشم انداز طبیعی می تواند زمینه ساز ایجاد فضاهای بازی و ورزشی، پیست ماشین سواری و سایر سرگرمی ها شود. علاوه بر این با ایجاد پارک زاگرس سرانه فضای سبز شهری نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت و موقعیت تفریحی بسیار خوبی برای نسل های آینده فراهم می سازد. از این رو توجه ویژه به پارک زاگرس و موضوع افزایش سرانه فضای سبز شهری می تواند زمینه ساز رونق گردشگری و توسعه مناطق تفریحی شهرستان شود.