پارک۱۱هکتاری شهرستان مسجدسلیمان طی چند ماه آینده به بهره برداری می رسد
پارک۱۱هکتاری شهرستان مسجدسلیمان طی چند ماه آینده به بهره برداری می رسد

شهر اولین ها//عضو شورای شهر مسجدسلیمان گفت: یکی از پروژه‌های مهم در دستور کار شهرداری احداث پارک ۱۱ هکتاری در مسجد سلیمان است. به گزارش شهر اولین ها ،منوچهر بارانی با بیان اینکه تلاش و رایزنی به منظور جذب سرمایه گذار در مسجد سلیمان صورت گرفته شده اظهار داشت: تلاش می‎‌شود تا با جذب سرمایه […]

شهر اولین ها//عضو شورای شهر مسجدسلیمان گفت: یکی از پروژه‌های مهم در دستور کار شهرداری احداث پارک ۱۱ هکتاری در مسجد سلیمان است.

به گزارش شهر اولین ها ،منوچهر بارانی با بیان اینکه تلاش و رایزنی به منظور جذب سرمایه گذار در مسجد سلیمان صورت گرفته شده اظهار داشت: تلاش می‎‌شود تا با جذب سرمایه گذار زمینه مناسبی به منظور ایجاد فضاهای مناسب تفریحی، ورزشی و تجاری در مسجد سلیمان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز شهری در دستور کار شهرداری مسجد سلیمان قرار دارد افزود: یکی از پروژه‌های مهمی که در دستور کار شهرداری است احداث پارک ۱۱ هکتاری در مسجد سلیمان است که تلاش می‌شود تا چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

عضو شورای شهر مسجد سلیمان به لزوم بهبود سیستم اتوماسیون اداری مالی در شهرداری مسجد سلیمان اشاره کرد و گفت: بهبود سیستم اتوماسیون اداری مالی در شهرداری مسجد سلیمان سبب افزایش بهره‌وری در شهرداری و نیز خدمت رسانی بهتر به مردم می‌شود.

وی بیان کرد: در مسجد سلیمان اقدامات موثری از سوی شهرداری در دستور کار قرار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آسفالت محلات، ایجاد کانال آبهای سطحی، جدول گذاری و ایجاد پیاده اشاره کرد./تسنیم