پاسخ مثبت رئیس بنیاد مسکن کشور به درخواست اصحاب رسانه مسجدسلیمان+ تصاویر
پاسخ مثبت رئیس بنیاد مسکن کشور به درخواست اصحاب رسانه مسجدسلیمان+ تصاویر

رئیس بنیاد مسکن کشور بهمراه مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان و جمعی از مدیران شهرستان ضمن بازدید از شهرک امام رضا(ع) و منازل شهرک ولیعصر روند اجرایی آن و مسائل و مشکلات پیش رو را مورد بررسی قرار دادند.

عصر اولین ها// رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به درخواست اصحاب رسانه مسجدسلیمان مبنی بر بازدید از مناطق بافت فرسوده پاسخ مثبت داد و از منطقه کلگه بازدید نمود.
به گزارش عصر اولین ها، نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در جریان بازدید صبح امروز از شهرک امام رضا(ع) و منازل شهرک ولیعصر مسجدسلیمان به درخواست اصحاب رسانه شهرستان مبنی بر بازدید از مناطق بافت فرسوده پاسخ مثبت داد و از منطقه کلگه نیز بازدید نمود.
اکبر نیکزاد در جریان این بازدید اظهار داشت: مطالعات مربوط به مناطق بافت فرسوده مسجدسلیمان بایستی به گونه ای باشد که میزان درجاسازی و بهسازی بهمراه منازل نیازمند طرح جابجایی ارائه شود. همچنین فضای سبز و دیگر فضاها با در نظر گرفتن طرح تفصیلی بعنوان نقشه راه تعریف شود.
وی افزود: همزمان با بهره برداری از ۴۹۵ واحد منازل شهرک ولیعصر مسجدسلیمان طرح احیاء و بازآفرینی بافت فرسوده شهری نیز آغاز خواهد شد و امیدواریم تا آن زمان مطالعات و طرح پیشنهادی آماده و ارائه گردد.
گفتنی است رئیس بنیاد مسکن کشور بهمراه مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان و جمعی از مدیران شهرستان ضمن بازدید از شهرک امام رضا(ع) و منازل شهرک ولیعصر روند اجرایی آن و مسائل و مشکلات پیش رو را مورد بررسی قرار دادند.