پاکسازی معابر شهری از پوسترهای انتخاباتی در اولویت باشد
پاکسازی معابر شهری از پوسترهای انتخاباتی در اولویت باشد

ماراتن انتخابات شورای شهر با معرفی منتخبین نهایی به پایان رسید اما آنچه حاصل یک هفته تبلیغات رنگارنگ کاندیدا در سطح شهر بود پوسترها و برچسب های متعدد بر دیوارها و معابر بود که سیمای شهری را تا حدود زیادی تحت الشعاع قرار داد. اکنون اولین مطالبه شهروندان از منتخبین شورای شهر پاکسازی معابر و سیمای شهری از پوسترهای تبلیغات انتخاباتی است. موضوعی که تحقق آن می تواند آغاز مسیر عملگرایی منتخبین مردم در شورای شهر ششم باشد.

عصر اولین ها//ماراتن انتخابات شورای شهر با معرفی منتخبین نهایی به پایان رسید اما آنچه حاصل یک هفته تبلیغات رنگارنگ کاندیدا در سطح شهر بود پوسترها و برچسب های متعدد بر دیوارها و معابر بود که سیمای شهری را تا حدود زیادی تحت الشعاع قرار داد. اکنون اولین مطالبه شهروندان از منتخبین شورای شهر پاکسازی معابر و سیمای شهری از پوسترهای تبلیغات انتخاباتی است. موضوعی که تحقق آن می تواند آغاز مسیر عملگرایی منتخبین مردم در شورای شهر ششم باشد.

به گزارش عصر اولین ها، بسیاری از مناطق و محلات شهر در جریان انتخابات شورای شهر با پوستر و تبلیغات انتخاباتی زخمی شد و اثرات آن تا مدتها سیمای شهری را تحت الشعاع قرار می دهد. با این حال شهروندان انتظار دارند تا منتخبین شورای شهر کار پاکسازی چهره شهر از پوسترها و سازه‌های تبلیغاتی را بعنوان اولین مطالبه مردمی در اولویت کاری خود و اعضای ستاد انتخاباتی قرار دهند. بدون شک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان و بویژه شهرداری در ایام برگزاری انتخابات حفظ زیبایی و آراستگی شهر بوده و وضعیت فعلی که نتیجه بی تدبیری کاندیداهای انتخابات است نمی تواند خوشایند تلقی شود.

انتظار می رود تا اکنون که منتخبین شورا معرفی شده اند در راستای حفظ زیبایی شهر و جلوگیری از آسیب به مبلمان شهری،پوسترها و تصاویر تبلیغاتی بجامانده از انتخابات را با حساسیت بیشتری پاکسازی نمایند. تحقق این موضوع در اولین روزهای پس از انتخاب اعضای شورای شهر دوره ششم می تواند نقش موثری در مسئولیت پذیری آنان و تحقق وعده ها و شعارهای انتخاباتی برای توسعه و پیشبرد شهری تلقی شود.

  • نویسنده : ایمان کاهکش