پایان مسابقات باشگاههای مسجدسلیمان با قهرمانی زاگرس + تصاویر
پایان مسابقات باشگاههای مسجدسلیمان با قهرمانی زاگرس + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// رقابتهای فوتبال باشگاههای مسجدسلیمان با قهرمانی تیم فوتبال زاگرس به پایان رسید. در آخرین روز این مسابقات دو تیم نفتون و زاگرس به مصاف هم رفتند که قرمزپوشان زاگرس با دو گل به برتری دست یافتند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، رقابتهای فوتبال باشگاههای مسجدسلیمان که دیماه سال […]

سایت خبری شهر اولین ها// رقابتهای فوتبال باشگاههای مسجدسلیمان با قهرمانی تیم فوتبال زاگرس به پایان رسید. در آخرین روز این مسابقات دو تیم نفتون و زاگرس به مصاف هم رفتند که قرمزپوشان زاگرس با دو گل به برتری دست یافتند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، رقابتهای فوتبال باشگاههای مسجدسلیمان که دیماه سال گذشته و در گروه 7 تیمی برگزار شد با قهرمانی زاگرس به پایان رسید. در روز پایانی زاگرس با گلهای اضغر طهماسبی و علی قلی پور نارنجی پوشان نفتون ب را شکست داد تا به مقام قهرمانی دست یابد. ضمن اینکه تیم نفتخیز و بدر نیز رده های سوم و چهارم را تصاحب نمودند.

در خاتمه این دیدار نیز از تیم های برتر مسابقات با اهدای جام و لوح یادبود تقدیر بعمل آمد. ضمن اینکه قضاوت این مسابقه بر عهده مهدی قاسمی ،امیر ناصری ،جواد نظرپور و آرش کلاوند بود و در نهایت نیز با اهدای لوح و هدایایی از آنان بعنوان داوران برتر بجلیل گردید. همچنین نکات آماری فصل جاری مسابقات فوتبال باشگاههای  مسجدسلیمان به شرح زیر می باشد :

تعداد بازی ها ۶۲ مسابقه

مجموع گلهای زده ۲۱۴ گل

بهترین خط حمله زاگرس با ۳۱ گل زده

آقای گل ارسلان نبیانی با ۱۰ گل

بهترین خط دفاع کشاورز گلگیر با ۵ گل خورده

بهتری خط حمله زاگرس با ۳۱ گل

جایزه بازی جوانمردانه کشاورز سرمسجد ضمن تقدیر از تبمهای شاهبن و نفتخیز

جام اخلاق به تیم کلگه

تعداد کارتهای قرمز ۲۲

تعداد کارتهای زرد ۱۸۸

 

IMG-20160420-WA0003  IMG-20160420-WA0008 IMG-20160420-WA0010 IMG-20160420-WA0013