پایان مسابقات گلف قهرمانی استان و شناسایی ترکیب تیم منتخب استان خوزستان
پایان مسابقات گلف قهرمانی استان و شناسایی ترکیب تیم منتخب استان خوزستان

شهر اولین ها// دانوش صالحی: مسابقات انتخابی قهرمانی استان خوزستان با شناخت نفرات برتر و مشخص شدن ترکیب تیم منتخب خوزستان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور خاتمه یافت . به گزارش شهر اولین ها ، طی این مسابقات که از روز شنبه در شهر مسجدسلیمان و با حضور ۱۲ گلف باز خوزستانی آغاز شد […]

شهر اولین ها// دانوش صالحی: مسابقات انتخابی قهرمانی استان خوزستان با شناخت نفرات برتر و مشخص شدن ترکیب تیم منتخب خوزستان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور خاتمه یافت .
به گزارش شهر اولین ها ، طی این مسابقات که از روز شنبه در شهر مسجدسلیمان و با حضور ۱۲ گلف باز خوزستانی آغاز شد و تا شامگاه دیشب ادامه داشت در بخش رده ی سنی زیر ۱۸ سال آقایان سورنا صادقی – سجاد سلیمانی – سجاد قنبری و امیر غلام نژاد موفق به راهیابی به مسابقات کشوری شدند .
در رده ی سنی ۳۰ تا ۱۸ سال نیز آقایان سجاد کرمپور – عباس قنبری – محمد شیخ زاده – شاهرخ قنبری و یونس قنبری توانستند با کسب امتیازات لازم به تیم منتخب خوزستان راه یابند .
پیش از این نیز با پایان رقابت های بخش بانوان ، خانم ها الهام طالبی – ملیحه پوریا زاده – قشنگ پوریا زاده و سلطنت حمزه ای توانستند جواز راهیابی به تیم منتخب خوزستان را کسب نمایند .
شایان ذکر است مسابقات قهرمانی کشور از تاریخ نهم لغایت دوازدهم مرداد ماه با حضور تیم های منتخب استان های کشور به میزبانی شهر تهران برگزار می شود .