پذیرش دانشجو در نخستین رشته کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور مسجدسلیمان
پذیرش دانشجو در نخستین رشته کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها//رییس دانشگاه پیام‌نور مسجدسلیمان با بیان این‌که درخواست راه‌اندازی رشته زمین‌شناسی گرایش چینه و فسیل در مقطع کارشناسی‌ارشد به شورای گسترش ارسال شده است، گفت: درصورت تصویب در شورا احتمالا از بهمن‌ماه پذیرش دانشجو در نخستین رشته ارشد دانشگاه آغاز می‌شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، بهرام نیک‌بخش  با […]

سایت خبری شهر اولین ها//رییس دانشگاه پیام‌نور مسجدسلیمان با بیان این‌که درخواست راه‌اندازی رشته زمین‌شناسی گرایش چینه و فسیل در مقطع کارشناسی‌ارشد به شورای گسترش ارسال شده است، گفت: درصورت تصویب در شورا احتمالا از بهمن‌ماه پذیرش دانشجو در نخستین رشته ارشد دانشگاه آغاز می‌شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، بهرام نیک‌بخش  با اشاره به افزایش حدود 15 درصدی پذیرش دانشجو در این دانشگاه نسبت به سال گذشته اظهار کرد: امسال 500 دانشجوی جدیدالورود در 23 رشته مقطع کارشناسی دانشگاه پذیرش شدند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر تعداد کل دانشجویان دانشگاه سه هزار نفر است، از ارسال درخواست تبدیل واحد پیام‌نور مسجدسلیمان به مرکز آموزشی به شورای گسترش خبرداد و ابراز امیدواری کرد که ارتقای دانشگاه به مرکز آموزشی امسال به تصویب شورای گسترش برسد.

نیک‌بخش با اشاره به پروژه‌های عمرانی دانشگاه خاطرنشان کرد: ساختمان آموزشی‌اداری دانشگاه هفته گذشته به بهره‌برداری رسید؛ احداث فاز دوم سوله ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های عمرانی دانشگاه در سال جاری است.

مرجع:خوزنا