پرداخت مطالبات دوماهه کارکنان شهرداری مسجدسلیمان،دوهفته پس از استعفای شهردار
پرداخت مطالبات دوماهه کارکنان شهرداری مسجدسلیمان،دوهفته پس از استعفای شهردار

سایت خبری شهر اولین ها// پس از آنکه شهردار مسجدسلیمان در اوایل ماه جاری از سمت خود استعفا کرداسفندیار باقری بعنوان سرپرست شهرداری منصوب شد تا پس از دوهفته شاهد پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری مسجدسلیمان باشیم. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، چالش پرداخت حقوق و مطالبات پرسنل شهرداری مسجدسلیمان طی سالهای اخیر به […]

سایت خبری شهر اولین ها// پس از آنکه شهردار مسجدسلیمان در اوایل ماه جاری از سمت خود استعفا کرداسفندیار باقری بعنوان سرپرست شهرداری منصوب شد تا پس از دوهفته شاهد پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری مسجدسلیمان باشیم.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، چالش پرداخت حقوق و مطالبات پرسنل شهرداری مسجدسلیمان طی سالهای اخیر به یکی از دغدغه های اصلی شهردار مسجدسلیمان تبدیل شده بود تا آنجا که از ابتدای امسال شاهد اعتصاب چندباره آنان در اعتراض به عدم دریافت مطالبات خود بوده ایم. اگر چه بدهی میلیاردی شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوی و پیمانکاران که از سنوات گذشته به جای مانده در روند پرداخت حقوق پرسنل اختلالاتی را ایجاد نموده اما شهردار پیشین مسجدسلیمان از پرداخت بخشی از مطالبات پرسنل نیروی انسانی شهرداری تا پایان مهرماه خبر داده بود که این مهم عملی نگردید و پس از استعفای وی ،اکنون شاهد پرداخت مطالبات دوماهه این پرسنل هستیم.

با این حال مشکلات عدیده شهرداری مسجدسلیمان در جذب سرمایه و درآمدزایی، تراکم بالای نیروی انسانی متخصص در این ارگان حیاتی که بخش اعظم آن را پرسنل غیرمتخصص تشکیل می دهند موجب شده تا ماهانه هزینه ای بیش از پانزده میلیارد ریال را به خود اختصاص دهد که با توجه به وضعیت فعلی شهرداری مسجدسلیمان،سوالات زیادی در خصوص نحوه جذب و سازماندهی این افراد در واحدهای مختلف شهرداری بر جای گذاشته است… !؟