پرواز شیران زاگرس برای تسخیر قلعه بابلی ها
پرواز شیران زاگرس برای تسخیر قلعه بابلی ها

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تا ساعاتی دیگر عازم تهران خواهد شد تا با مسافرت زمینی به بابل برای دیدار آتی خود مقابل خونه به خونه این شهر آماده شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تیم نفت مسجدسلیمان که از دو دیدار ابتدایی خود دو تساوی کسب نموده برای […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تا ساعاتی دیگر عازم تهران خواهد شد تا با مسافرت زمینی به بابل برای دیدار آتی خود مقابل خونه به خونه این شهر آماده شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تیم نفت مسجدسلیمان که از دو دیدار ابتدایی خود دو تساوی کسب نموده برای دیدار مقابل خونه به خونه بابل امشب از طریق پرواز عازم تهران خواهد شد و پس از آن با مسافرت زمینی به بابل برای دیدار روز شنبه در این شهر حضور خواهد یافت.زردپوشان در دیدار بجز میررسول حسینی گلر مصدوم خود تمامی بازیکنان را در اختیار خواهند داشت.مجتبی زارعی و کیومرث چراغی نیز که دیدار هفته گذشته را بعلت مصدومیت از دست داده بودند پس از بهبودی کامل و در صورت صلاحدید کادرفنی در این دیدار به میدان خواهند رفت.

دیدار تیمهای خونه به خونه بابل و نفت مسجدسلیمان در چهارچوب رقابتهای هفته سوم لیگ دسته اول عصر روز شنبه در ورزشگاه هفتم تیر بابل برگزار می شود . قضاوت این دیدار را مهدی مرجان زاده داور ۳۷ ساله اهل مشهد بر عهده خواهد داشت.