پرواز گیلانی ها به اهواز/ دیدار نفت مسجدسلیمان-داماش گیلان برگزار می شود … !؟
پرواز گیلانی ها به اهواز/ دیدار نفت مسجدسلیمان-داماش گیلان برگزار می شود … !؟

سایت خبری شهر اولین ها// در حالی که برخی خبرگزاری ها از عدم حضور داماشی ها در دیدار فردا مقابل نفت مسجدسلیمان خبر داده اند این دیدار به احتمال فراوان برگزار خواهد شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،در حالی که قرار بود در صورت پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان داماش با پرواز […]

سایت خبری شهر اولین ها// در حالی که برخی خبرگزاری ها از عدم حضور داماشی ها در دیدار فردا مقابل نفت مسجدسلیمان خبر داده اند این دیدار به احتمال فراوان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،در حالی که قرار بود در صورت پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان داماش با پرواز ساعت یک ظهر رشت به اهواز آمده و از آنجا از طریق زمینی در مسجد سلیمان حضور یابند تا برای دیدار فردا با نفت مسجد سلیمان حاضر شوند ،اما تاکنون پرواز این تیم انجام نگرفته و برگزاری بازی فردا در هاله ای ابهام قرار دارد اما شنیده ها حاکی از آن است که این تیم به احتمال فراوان تا اواخر امشب به سمت اهواز پرواز خواهد کرد.
طبق پیش بینی های صورت گرفته وعده های داده شده به داماشی ها مبنی بر پرداخت پول عملی نشد و بازیکنان نیز راهی به جز عدم سفر به اهواز را پیش روی خود نمی دیدند.ضمن اینکه پیشتر بازیکنان داماش با این شرط موقتا به تمرینات بازگشته بودند که بخشی از مطالبات شان پرداخت شود .
شایان ذکر است که در صورتیکه داماشی ها در دو بازی در لیگ یک شرکت نکنند خود به خود ازگردونه مسابقات حذف شده و از لیگ کنار گذاشته می شوند .

با تمام این تفاسیر تمرینات آماده سازی نفتی ها عصر امروز برگزار خواهد شد و جلسه هماهنگی پیش از بازی با حضور نماینده فدراسیون و سرپرست تیم نفت ساعت 20 امشب بو بدون حضور نماینده تیم داماش برگزار خواهد شد.