پروژه احداث اولین پارک بانوان در مسجدسلیمان به کجا رسید ؟ + تصاویر
پروژه احداث اولین پارک بانوان در مسجدسلیمان به کجا رسید ؟ + تصاویر

شهر اولین ها//با وجود گذشت بیش از یکسال از آغاز عملیات احداث پارک بانوان در مسجدسلیمان به نظر می رسد ادامه روند اجرایی این پروژه و بهره برداری از آن در هاله ای از ابهام قرار دارد. به گزارش شهر اولین ها، اواخر تابستان سال گذشته بود که شهردار وقت از احداث پارک بانوان در […]

شهر اولین ها//با وجود گذشت بیش از یکسال از آغاز عملیات احداث پارک بانوان در مسجدسلیمان به نظر می رسد ادامه روند اجرایی این پروژه و بهره برداری از آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش شهر اولین ها، اواخر تابستان سال گذشته بود که شهردار وقت از احداث پارک بانوان در فضای تقریبی ۷۵ هزارمترمربع سخن گفت و اظهار داشت که محوطه این پارک پس از تسطیح و با احداث دیوار اطراف در مکان کوهستانی مشرف به جاده کناری مقبره شهدای گمنام ، در چشم اندازی زیبا و امنیت بالا احداث خواهد شد. با این وجود و پس از گذشت بیش از یکسال از آغاز عملیات احداث این پارک به نظر می رسد ادامه روند اجرایی این پروژه و بهره برداری از آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اگر چه قرار بود تا پس از تأمین اعتبارات و برآورد ریالی ، احداث پارک بانوان تسریع گردد اما گفته می شود روند اجرایی این پروژه بعلت عدم تخصیص اعتبار متوقف شده و حتی محوطه تسطیح شده آن نیز اکنون بعنوان پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

با این حال احداث پارک بانوان در سایر شهرهای استان از جمله اهواز ،آبادان ،دزفول ، شوشتر و… و استفاده بانوان از امکانات تفریحی و ورزشی این امکان ، همچنین با توجه به این که احداث پارک بانوان نقش مهمی در توسعه سلامت زنان جامعه می باشد و تا حدود زیادی جوابگوی نیازهای شهری زنان خواهد بود اهمیت بهره برداری هر چه زودتر آن را در مسجدسلیمان جدی جلوه می نماید. از اینرو امیدواریم تا شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان با توجه بیشتر به مقوله احداث پارک بانوان و رفع موانع موجود گام مهمی را در راه اندازی اولین پارک بانوان تاریخ مسجدسلیمان بردارند.